loader
11:33
0
کد خبر : 11032

آرژانتین بر علیه مراکش سند رو کرد؛ این خطای هند را نمی‌بینید؟

اختصاصی / دیدار دو تیم آرژانتین و مراکش در رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک با حواشی و جنجال‌های فراوانی به همراه داشت.

آرژانتین بر علیه مراکش سند رو کرد؛ این خطای هند را نمی‌بینید؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار دو تیم آرژانتین و مراکش در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جنجال‌های فراوانی داشت.

بازی تا لحظات پایانی با برتری ۱-۲ مراکش دنبال می‌شد تا اینکه آرژانتینی‌ها در دقیقه ۱۵+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساندند و همین با ورود هواداران مراکش به زمین چمن و تعلیق بازی برای حدود ۲ ساعت همراه شد. بعد از ۲ ساعت که ورزشگاه کاملاً تخلیه شد، بازیکنان برای برگزاری دقایق باقیمانده به زمین آمدند که داور مسابقه در آن لحظه اعلام کرد که گل آرژانتین به دلیل آفساید مردود است و بازی ۱-۲ به نفع مراکش به پایان رسید.

با اتمام بازی، آرژانتینی‌ها که به شدت از کوره دررفته بودند، به هر نحو ممکن اعتراضشان را ابراز کردند و حتی چیکی تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین هم با انتشار بیانیه‌ای گفته: « این تأسف‌آمیز بود. یک اتفاق بی‌معنا که برخلاف قوانین رقابتی است. حتی حرف‌های کاپیتان‌ها شنیده نشد. ما پرونده را به فیفا خواهیم برد تا محرومیتی تعیین کند.»

خطای هند را ندیدید؟

حالا نوبت به رسانه‌های آرژانتینی رسیده تا جنجال جدیدی را در این راستا مطرح کنند.

روزنامه اوله چاپ آرژانتین مدعی شده که قبل از آنکه گل آموینه که به دلیل آفساید مردود شد، به ثمر برسد، توپ به دست مدافع آرژانتینی که شوت اوتامندی را بلوکه کرده برخورد کرده بود و در نتیجه مدعی هستند که داور می‌بایست برای آنها اعلام پنالتی می‌کرده!

برچسب ها
کد خبر : 11032
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار