loader
05:08
0
کد خبر : 2097

آغاز جنگ روانی سپاهان-الهلال/مصاحبه جنجالی تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان به روزنامه عربستانی درباره میزبانی از الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

آغاز جنگ روانی سپاهان-الهلال/مصاحبه جنجالی تکذیب شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود. در این دیدار سپاهان میزبان است و با توجه به اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد حاشیه های زیادی پیرامون میزبانی سپاهان از تیم عربستانی مطرح شده است. صبح امروز بود که مصاحبه ای از منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه سپاهان با روزنامه الریاضیه عربستان منتشر شد که در این مصاحبه از قول نیکفر اعلام شده بود که تمام نمادهای غیرورزشی از ورزشگاه نقش جهان حذف شده است:« ما درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حذف نمادهای غیرورزشی ورزشگاه نقش جهان را اجابت کردیم و اکنون مجوز رسمی برای برگزاری بازی با الهلال در این ورزشگاه را در اختیار داریم.» در ادامه این مصاحبه روزنامه الریاضیه از قول مدیرعامل سپاهان نوشته الهلال از برزگترین تیم های آسیایی است:«: این یک بازی بسیار سخت خواهد بود، زیرا با یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و قدرت‌شان را به خوبی می‌دانیم. الهلال با وجود مصدومیت نیمار تحت تأثیر غیبت این بازیکن قرار نگرفته است، البته سپاهان هم یک تیم خوب است و می‌خواهیم با جاه‌طلبی تا مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم.»

اما ساعتی نگذشت که مدیرعامل سپاهان این مصاحبه را تکذیب و اعلام کرد هیچ صحبتی با روزنامه عربستانی نداشته است. نیکفر با تکذیب این مصاحبه گفت:«در آستانه بازی با الهلال  هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های خارجی نداشته‌ام، چرا که به لزوم حفظ آرامش تیم در آستانه این بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا اعتقاد دارم.»

مدیرعامل سپاهان انتشار این مصاحبه را شیطنت از طرف عربستانی ها دانسته:« مطرح شدن این گفت‌وگو در آستانه بازی حساس سپاهان شیطنت‌آمیز است و ما درگیر جوسازی‌ها در مسیر خود نخواهیم شد.»

بازی رفت تیم‌های الهلال و سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه 26 بهمن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بازی برگشت نیز 3 اسفند در ریاض و ورزشگاه جدید الهلال (کینگ‌دام آره‌نا) برگزار می‌شوند.

برچسب ها
کد خبر : 2097
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار