loader
14:25
0
کد خبر : 3264

آغاز فروش شال‌های رئال‌مادرید با تصویر ام‌باپه

اختصاصی/ در دکه‌های داخل ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، می‌توانید شال‌های غیررسمی تیم مادریدی با طرح امباپه را خریداری کنید!

آغاز فروش شال‌های رئال‌مادرید با تصویر ام‌باپه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کیلیان ام‌باپه حالا در رئال مادرید است؛ گرچه این اتفاق هنوز به صورت رسمی رخ نداده ولی از همین حالا این ستاره فرانسوی جایش را در دل مادریدی‌ها باز کرده و نام و تصویرش را در فرهنگ هواداران این تیم جا انداخته است. از آخرین بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا در مصاف با سویا، هواداران این تیم می‌توانستند در باجه‌های ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، شال‌هایی با چهره بازیکن فعلی باشگاه پاری سن ژرمن را خریداری کنند.

درآمدزایی از چهره ستاره‌هایی که هنوز به‌صورت رسمی به باشگاه رئال منتقل نشده‌اند، در مورد بلینگهام و وینیسیوس هم اتفاق افتاد و جالب اینجاست که یکی از پرطرفدارترین شال‌ها در حال حاضر، شال امباپه است.

فروش پیراهن‌های امباپه از تابستان گذشته

البته این اولین باری نیست که این اتفاق حتی در مورد خود ام‌باپه هم رخ می‌دهد؛ قبل از تابستان سال ۲۰۲۲، زمانی که به نظر می‌رسید که انتقال ام‌باپه به رئال مادرید قطعی شده است، حتی پیراهن‌هایی با نام ام‌باپه و شماره‌های مختلف به فروش رسید. این پیراهن‌ها حالا در کمد بسیاری از خانه‌ها در انتظار هستند که در فصل تابستان و با قطعی شدن انتقال این ستاره فرانسوی، مورد استفاده قرار بگیرند.

در پانزدهم فوریه ، رسانه‌های دنیا در گزارش‌هایشان به این نکته اشاره کردند که ا‌م‌باپه تصمیمش برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را به رئیس این باشگاه اعلام کرده و از آن زمان به بعد، فروش محصولات مختلف باشگاه مادریدی با تصویر امباپه آغاز شد و باجه‌هایی که تا قبل از این، بیشترین فروششان مربوط به اقلامی با نام و چهره بلینگهام بود، حالا شال‌هایی با عکس امباپه را می‌فروشند.

البته با رسمی شدن انتقال امباپه به رئال اوضاع فرق خواهد کرد. سران باشگاه رئال مادرید معتقدند که ایده‌آل‌ترین زمان برای معارفه این ستاره فرانسوی، در روزهای بعد از پایان فصل و قبل از شروع رقابت‌های یورو است. به نظر می‌رسد که امباپه در رئال، پیراهن شماره ۱۰ که از مودریچ به او به ارث خواهد رسید را به تن خواهد کرد. این ستاره کروات در پایان رقابت‌های این فصل، به دوران حضور طلایی‌اش در باشگاه مادریدی پایان خواهد داد.

برچسب ها
کد خبر : 3264
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار