loader
22:02
0
کد خبر : 8568

حمله آلن شیرر به ساوتگیت: انگلیس با این سبک به جایی نمی‌رسد!

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس از عملکرد تیم ملی کشورش در رقابت با دانمارک انتقاد کرد.

حمله آلن شیرر به ساوتگیت: انگلیس با این سبک به جایی نمی‌رسد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی انگلیس با عملکردی نه‌چندان قابل‌قبول مقابل دانمارک به تساوی یک بر یک رسید و در گروه خود چهار امتیازی شد.

آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و بهترین گلزن این کشور در جام ملت‌های اروپا با انتقاد شدید از عملکرد تیم گرت ساوتگیت گفت: «تیم انگلیس کند و بی‌حال است و مدام توپ را از این طرف زمین به طرف دیگر می‌برد اما با این سبک بازی به جایی نمی‌رسد. هیچ دوندگی و تحرکی در این تیم وجود ندارد؛ سبک پرس انگلیس در این مسابقات من را به این فکر می‌اندازد که این تیم اصلا روی پرس کردن کار نکرده است. مهاجمان تیم وقتی هافبک‌های حریف را پرس می‌کنند حدود بیست یارد پشت آن‌ها هستند و این برای فشار روی حریف کافی نیست. شما نمی‌توانید فقط با دو یا سه نفر پرس کنید، یا باید همه تیم پرس کنند و یا هیچکس پرس نکند.»

شیرر که این روزها از مشهورترین کارشناسان تلویزیونی فوتبال انگلیس است افزود: «در حقیقت دانمارک تیم بهتر زمین بود و لیاقت برتری را داشت. ما یک امتیاز را گرفتیم اما تیم جای زیادی برای پیشرفت دارد. عملکرد ما به اندازه کافی خوب نبود؛ این یک تورنمنت است و ما باید بررسی کنیم که چه چیزی برای ما اشتباه پیش رفت. هیچ انرژی‌ای در تیم نبود، نمی‌خواهم بگویم که بازیکنان کم‌کاری‌ کردند اما می‌توانند در زمین بیش از این اثرگذار باشند.»

انگلیس در هفته پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف اسلوونی می‌رود.

برچسب ها
کد خبر : 8568
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار