loader
03:01
0
کد خبر : 6229

آلومینیوم اراک - صنعت نفت؛ آبادانی‌ها به دنبال معجزه در اراک

صنعت نفت آبادان در حالی باید مقابل آلومینیوم قرار بگیرد که در انتهای جدول قرار دارد؛ تیمی که هرچند با پیروزی هفته پیش مقابل مس رفسنجان روحیه گرفته اما به 3 امتیاز در اراک هم نیاز مبرمی دارد.

آلومینیوم اراک - صنعت نفت؛ آبادانی‌ها به دنبال معجزه در اراک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، حساسیت در بالا و انتهای جدول به اوج خود رسیده است. همانطور که استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند، تیم‌های انتهای جدولی هم در تلاش هستند تا خود را از منطقه سقوط جدا کنند تا فصل آینده در لیگ برتر باشند.

صنعت نفت آبادان در حالی در هفته بیست و هفتم باید در اراک به مصاف آلومینیوم برود که آنها هفته پیش توانستند دست به کار بزرگی بزنند و مس رفسنجان را شکست دهند. آنها در حالی به این پیروزی رسیدند که تیم محرم نویدکیا پس از 13 بازی طعم شکست را چشید تا آبادانی‌ها با 19 امتیاز همچنان کورسوی امیدی برای بقا داشته باشند.

در حال حاضر صنعت نفت با 19 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده است. تیم تحت هدایت فراز کمالوند کار سختی در اراک در پیش خواهند داشت چرا که آلومینیوم با پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی حسابی انگیزه گرفته و امتیاز گرفتن از این تیم در خانه بسیار سخت است. 

آلومینیوم بعد از برد تاریخی مقابل پرسپولیس در جام حذفی، گویی تازه موتورش روشن شده؛ پیکان را در تهران برده و مقابل فولاد هم دست خالی میدان را ترک نکرده. آلومینیوم ۳۴ امتیازی اگر در این بازی برنده شود، شانس صعود تا رده ششم جدول لیگ را خواهد داشت. 

در طرف مقابل هم صنعت نفت با پیروزی در این بازی 22 امتیازی خواهد شد و چشمش به بازی‌های سایر تیم‌های پایین جدولی خواهد بود. در حال حاضر در انتهای جدول علاوه بر صنعت نفت، تیم های فولاد، نساجی و استقلال خوزستان هم 22 امتیازی هستند و تنها تفاضل گل آنها، شرایط را متفاوت کرده است.

نکته قابل توجه این است که تقابل دو تیم هیچ وقت مساوی نشده و یک برد سهم نفت و ۴ برد سهم آلومینیوم بوده است. گفتنی‌ست بازی رفت را هم آلومینیوم ۲ بر یک برد و حالا آبادانی‌ها هم به دنبال انتقام و کسب 3 امتیاز هستند تا شاید بتوانند سهمیه شهرشان را در لیگ برتر حفظ کنند.

برچسب ها
کد خبر : 6229
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار