loader
03:49
0
کد خبر : 3529

آلومینیوم - مس رفسنجان؛ زورآزمایی حسینی و نویدکیا در اراک

یکی از بازی‌های تاکتیکی هفته بیستم لیگ برتر در اراک و میان دو تیم آلومنیوم و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

آلومینیوم - مس رفسنجان؛ زورآزمایی حسینی و نویدکیا در اراک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از هفته بیستم لیگ برتر در اراک مقابل هم قرار می‌گیرند. تیم‌های نهم و دهم لیگ در حالی به مصاف هم می‌روند که آلومینیوم ۲۵ امتیازی است و مس ۲۱ امیتاز دارد. مس با محرم نویدکیا کاملا متحول شده و عملکرد فوق العاده‌ای داشته و پس از خروج ساکت الهامی هنوز شکستی را تجربه نکرده است. آنها مقابل هوادار، شمس‌آذر و تراکتور به تساوی رسیدند و نساجی را در قائشمهر با ۳-صفر شکست دادند.

یکی دیگر از اتفاقات ویژه بازی امروز محرومیت مجتبی حسینی از حضور روی نیمکت تیمش است که پس از مصاحبه علیه داور دیدار تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین با حکم کمیته انضباطی ۱۰۰ میلون تومان جریمه و یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد!

در طرف مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول دور برگشت توانست پرسپولیس اوسمار را شکست بدهد اما در دو بازی بعدی‌اش مقابل استقلال خوزستان و شمس‌آذر شکست خورد! در تیم مجتبی حسینی مهدی لیموچی با ۵ گل زده بهترین گلزن اراکی‌هاست و محمدمهدی لطفی هم با ۳ پاس گل بهترین عملکرد را در تیمش داشته است.

در مس رفسنجان هم جلال علی‌محمدی با ۴ گل زده بهترین بازیکن تیم نویدکیا است. بازی رفت دو تیم با برتری ۲-صفر مس در رفسنجان به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 3529
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار