loader
04:11
0
کد خبر : 5461

آلومینیوم اراک – پرسپولیس؛ روز انتقام از گربه سیاه!

پرسپولیس در حالی در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرد که در دیدار اول دور برگشت لیگ مقابل این تیم شکست خورد.

آلومینیوم اراک – پرسپولیس؛ روز انتقام از گربه سیاه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در حساس‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس باید در اراک باید به مصاف تیمی برود که همیشه در این شهر برایش دردسرساز بوده است.

این سومین مسابقه دو تیم در این فصل است. در دو بازی رفت و برگشت لیگ، بازی رفت را پرسپولیس برد و در اراک، آلومینیوم با گل از راه دور و دیدنی امیر نوری سرخپوشان را شکست داد تا علیرضا بیرانوند یک گل عجیب را درون دروازه خود ببیند. او به احتمال فراوان در بازی امروز غایب خواهد بود و امیررضا رفیعی جوان بازهم درون دروازه این تیم خواهد ایستاد. دروازه‌بان که در 4 بازی اولش برای پرسپولیس در لیگ برتر هیچ گلی نخورده است. 

پرسپولیس از زمانی که آلومینیوم به لیگ برتر آمده، همیشه مقابل این تیم بازی‌های سختی داشته؛ چه زمانی که سرمربی این تیم رسول خطیبی بود و چه حالا که مجتبی حسینی هدایت این تیم را برعهده دارد. 

پرسپولیسی‌ها با اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی و موفق خود به دنبال موفقیت در هر دو جام هستند و شکست در این بازی به معنای از دست دادن یک افتخار بزرگ خواهد بود. پرسپولیس  در بازی امروز نسبت به مسابقه برگشت لیگ، شهاب زاهدی را هم در اختیار ندارد ناما این مرتبه اوستون اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

پرسپولیس اصلا دلش نمی‌خواهد مثل رقیب سنتی خود با این جام وداعی زودهنگام داشته باشد و به همین دلیل شاید محتاط تر از سایر بازی‌ها به میدان بیاید و با تمرکز و تعلل بیشتری بازی کند.

مهدی لیموچی، بازیکن 5 گله آلومینیوم خطرناک ترین بازیکن اراکی‌ها برای پرسپولیس خواهد بود. البته که دروازه‌بان جوان پرسپولیس هم باید مراقب شوت‌های از راه دور بازیکنانی مثل امیرنوری هم باشد. فروردین 1401 آلومینیوم اراک توانست پرسپولیس را با یحیی گل‌محمدی 3-2 شکست بدهد و این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کند. حالا سرخپوشان نمی‌خواهند بار دیگر آن کابوس تکرار شود.

مهدی ترابی به احتمال زیاد در بازی امروز  بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست ، چون امید عالیشاه مصدوم است، بیرانوند هم به احتمال زیاد غایب خواهد بود و وحید امیری هم شاید در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد. پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله نفت و گاز گچساران را 3 - صفر شکست داد و آلومینیوم اراک هم تیم نساجی مازندران را با یک گل از پیش رو برداشت.

برچسب ها
کد خبر : 5461
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار