loader
21:37
0
کد خبر : 12871

آلومینیوم اراک ۱-۱ نساجی مازندران؛ فرار شاگردان الهامی از شکست در آخرین دقیقه‌

آلومینیوم اراک در یک دیدار نزدیک در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با یک گل از نساجی مازندران پیش بود، با ضربه سر محمد عباس‌زاده سه امتیاز خانگی را از دست داد.

آلومینیوم اراک ۱-۱ نساجی مازندران؛ فرار شاگردان الهامی از شکست در آخرین دقیقه‌

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ-برتر" class="text-black">لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که با استفاده از سیستم کمک‌داور ویدیویی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، در نیمه اول با حملات نصفه و نیمه دو تیم همراه بود تا اینکه شلیک دیدنی عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ۴۱، قفل بازی را برای آلومینیوم باز کرد.

در نیمه دوم این شاگردان ساکت الهامی بودند که عملکرد بهتری نسبت به آلومینیوم داشتند و برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش کردند اما واکنش‌های خوب محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم و فرصت‌‌سوزی بازیکنان نساجی، فرصت گلزنی را از این تیم گرفت. در دقیقه ۵+۹۰، ضربه سر محمد عباس‌زاده روی یک ضربه کرنر اولین گل نساجی در این فصل را رقم زد تا شاگردان الهامی از شکست در این مسابقه قسر در بروند.

با این نتیجه، آلومینیوم پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان در جدول ۲ امتیازی شد و نساجی مازندران، پس از شکست مقابل فولاد اولین امتیاز فصل خود را کسب کرد.

برچسب ها
کد خبر : 12871
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار