loader
03:35
0
کد خبر : 4660

آلومینیوم اراک - استقلال؛ کار سخت نکونام مقابل گربه سیاه پرسپولیس

آلومینیوم اراک و استقلال در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که وضعیت آبی‌پوشان در صدرجدول متزلزل شده و هر لحظه امکان دارند قافیه را به رقیب سنتی خود واگذار کنند.

آلومینیوم اراک - استقلال؛ کار سخت نکونام مقابل گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان استقلال است. 

آبی‌پوشان پایتخت با ۴۷ امتیاز صدرنشین هستند و برای حفظ جایگاه خود راهی جز پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و سخت را ندارند. این دو تیم ۷ بار با هم روبه‌رو شده‌اند که حاصل آن ۳ برد برای آبی‌ها و ۴ تساوی بوده است. این بار هم استقلال به دنبال آن خواهد بود تا مقابل حریف اراکی برنده باشد و تعداد پیروزی‌های خود را برابر این حریف افزایش دهد.

تساوی خانگی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان جایگاه استقلال را در صدر جدول شکننده کرد، چراکه فاصله با تیم دوم جدول به یک امتیاز رسیده و تساوی یا شکست می‌تواند به هفته‌ها صدرنشینی آبی‌پوشان پایان بدهد. جواد نکونام در بازی امروز آرمین سهرابیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت از لیست این تیم خارج شده‌اند. همچنین صالح حردانی هم شرایط مساعدی برای بازی ندارد.آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. تیم مجتبی حسینی امیدی به قهرمانی ندارد اما اگر بتواند در خانه برابر صدرنشین به پیروزی برسد، معادلات جدول را به هم می‌ریزند و به کسب سهمیه آسیایی امیدوار می‌شود.

در طرف مقابل آلومینیوم نشان داده به تیمی باج نمی‌دهد و با تمام توان بازی می‌کند. این تیم سختکوش از هفته چهاردهم کاملا متحول شد و برخلاف دیدارهای گذشته، برابر تیم‌های مدعی درخشیده است. اراکی‌ها در هفته چهاردهم موفق به شکست سپاهان شدند. در هفته شانزدهم پرسپولیس را با نتیجه یک- صفر از پیش رو برداشتند و برابر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به تساوی 1-1 رسیدند. شاگردان مجتبی حسینی حالا و در پایان هفته بیست‌ودوم با 30 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. تیمی قابل احترام که احتمالا باید در انتظار ادامه درخشش آن‌ها در لیگ بیست‌وسوم باشیم.  

گفتنی است بازی رفت دو تیم با برتری 1-0 استقلال به پایان رسید که تک گل آن دیدار را آرمان رمضانی به ثمر رساند. در ترکیب دو تیم بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن لباس تیم مقابل را در کارنامه دارند. مرتضی تبریزی مهاجم آلومینیوم سابقه بازی در استقلال را دارد و میلاد فخرالدینی که در نیم فصل استقلالی شد، کاپیتان اراکی‌ها در نیم فصل اول بود.

ترکیب احتمالی آلومینیوم: احمدگوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی

ترکیب احتمالی استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی (رافائل سیلوا) امید حامدی‌فر، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

برچسب ها
کد خبر : 4660
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار