loader
10:16
0
کد خبر : 7149

آلومینیوم - سپاهان؛ یک تیر با دو نشان!

سپاهان امروز در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می رود که هم به دنبال جبران شکست دور رفت است هم برای حفظ جایگاه سومی تلاش می‌کند.

آلومینیوم - سپاهان؛ یک تیر با دو نشان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ طلایی پوشان اصفهان که در ابتدای لیگ مدعی اصلی قهرمانی بودند، با اتفاقات عجیب و غیرقابل پیش‌بینی روبرو شدند تا به تدریج در نیم فصل دوم از جمع مدعیان خارج شوند. یکی از این اتفاقات عجیب شکست شاگردان ژوزه مورایس در اصفهان مقابل آلومینیوم بود که به طور غیرمنتظره‌ای رقم خورد و از آن به بعد ورق برای سپاهان برگشت. در آن بازی اخراج سه بازیکن سپاهان محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشت و حاشیه‌های زیادی را هم ایجاد کرد. بعد از آن بازی مورایس و شاگردانش، دو شکست پیاپی را مقابل گل گهر و سپس شمس آذر تجربه کردند تا از تیمی که مدعی جدی قهرمانی بود، به تیمی «در تلاش برای برگشت به جمع مدعیان» تبدل شوند.

حالا سپاهان در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ برای حفظ جایگاه سومی باید مقابل آلومینیوم پیروز شود در غیر این صورت امکان دارد لیگ را با رتبه‌ای پایین‌تر به پایان برساند. نکته جالب اینجاست که سپاهان در ۶ بازی اخیر خود مقابل آلومینیوم موفق به کسب پیروزی نشده و برای بازی امروز هم چند مهره کلیدی خود از جمله فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و رضا اسدی را در اختیار ندارد؛ تیمی که هفته گذشته با دو گل هوادار را شکست داد.

در آن سوی میدان هم، آلومینیوم  که توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند، جزو تیم‌های میانه جدولی است و نتیجه این بازی تغییر مهمی در جایگاه شاگردان مجتبی حسینی ایجاد نخواهد کرد. آلومینیوم در جام حذفی به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و باید دید شاگردان حسینی که در بازی خارج از خانه هفته گذشته خود از سد گل گهر گذشته‌اند، می‌توانند نتیجه بازی رفتشان برابر سپاهان را هم تکرار کنند یا خیر. آلومینیوم هفته گذشته هم نتیجه بسیار خوبی به دست آورد و در سیرجان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گل گهر گذشت.

ناگفته نماند که آلومینیوم با ۳۸ امتیاز هفتم است و سپاهان با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم جای دارد.

برچسب ها
کد خبر : 7149
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار