loader
22:28
0
کد خبر : 7226

آلومینیوم 0 - 1 سپاهان؛ انتقام مورایس از اراکی‌ها

سپاهان با پیروزی مقابل آلومینیوم هم توانست انتقام شکست بازی رفت را از این تیم بگیرد، هم جایگاه سومی خود را تثبیت کند.

آلومینیوم 0 - 1 سپاهان؛ انتقام مورایس از اراکی‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان امروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر درحالی به مصاف آلومینیوم رفت که شکست مقابل این تیم در دور رفت استارت بحران و کسب نتایج ضعیف برای شاگردان مورایس بود. به همین دلیل سپاهان با انگیزه بالا مقابل شاگردان مجتبی حسینی به میدان رفت تا هم انتقام شکست دور رفت را بگیرد هم جایگاه سومی خود را در جدول تثبیت کند. آلومینیوم هم که در جایگاه امنی در جدول قرار گرفته در این بازی خانگی به دنبال کسب امتیاز بود اما تک گل کاوه رضایی منجر به برد سپاهان شد.

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، ابوالفضل سلیمانی، مهدی لیموچی، امین جهان کهن ، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، رضا جبیره، محمدامین کاظمیان و محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد، امید نورافکن، کاوه رضایی  و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

در نیمه اول شاهد یک بازی متعادل از سوی دو تیم بودیم که دو موقعیت جدی هم روی دروازه نیازمند و گوهری ایجاد شد. با این حال این سپاهان بود که توانست روی فرصت طالبی کاوه رضایی به گل دست پیدا کند. در دقیقه 23 سپاهان روی پاس امید نورافکن و شوت تماشایی کاوه رضایی به گل دست پیدا کرد و این تنها اتفاق مهم بازی در نیمه اول بود.

در نیمه دوم هر چقدر شاگردان مجتبی حسینی سعی کردند که گل تساوی را به ثمر برسانند موفق نبودند تا در پایان سه امتیاز به حساب سپاهان واریز شود. با این نتیجه سپاهان ۵۴ امتیازی شد و موفق شد ضمن حفظ جایگاه سومی از آلومینیوم که شروع کننده بحران این تیم در دسته اول بود، انتقام بگیرد.

در سوی مقابل آلومینیوم که به دنبال بهبود جایگاه هشتمی خود بود ۳۸ امتیازی باقی ماند و نتوانست در جدول صعود داشته باشد. نکته جالب بازی این بود که بازی با تاخیر شروع شد و شهریار مغانلو و امید نورافکن در حال پاس‌کاری با اشکان خورشیدی داور مسابقه بودند که آخرین قضاوت خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 7226
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار