loader
21:39
0
کد خبر : 14142

آلومینیوم 0-0 هوادار؛ مچ‌اندازی رحمتی و حسینی برنده نداشت

شاگردان سید مهدی رحمتی و مجتبی حسینی در هفته چهارم لیگ برتر در دیداری سرد و کسل‌کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند.

آلومینیوم 0-0 هوادار؛ مچ‌اندازی رحمتی و حسینی برنده نداشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران قرار بود از ساعت 19 به مصاف هم بروند که به دلیل تاخیر در پیاده‌سازی تکنولوژی VAR و برقراری ارتباط با دوربین‌های پخش‌زنده، بازی از ساعت 19:30 با قضاوت میثم حیدری آغاز شد. بازی در دقایق ابتدایی، نزدیک و کم‌هیجان دنبال می‌شد اما بنفش‌پوشان توانستند سوار بر بازی شوند و صاحب موقعیت گلزنی شدند اما محمد خلیفه در خط دروازه آلومینیوم عملکرد کم‌نقصی داشت و اجازه گلزنی به شاگردان مهدی رحمتی را نداد.

اراکی‌ها البته در دقایق پایانی نیمه نخست تیم برتر زمین مسابقه بودند که در دقیقه 40، بهترین فرصت گلزنی ایرالکو را با محمدحسین اکبرمنادی با واکنشی دیدنی مهار کرد تا نیمه اول نبرد کم‌افت‌وخیز آلومینیوم و هوادار با تساوی بدون گل به پایان برسد. شاگردان مجتبی حسینی و مهدی رحمتی در نیمه دوم هم نمایش نزدیک و پایاپایی داشتند و خبری از خلق موقعیت جدی گلزنی نبود و با وجود تغییرات انجام شده در ترکیب دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مصاف آلومینیوم و هوادار با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

آلومینیوم با کسب تساوی در مسابقه امشب، به روند بدون برد خود در لیگ بیست‌وچهارم ادامه داد و شاگردان مجتبی حسینی با 3 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول جای گرفتند. هوادار تهران هم در ادامه روند بدون برد خود در فصل جدید لیگ برتر، امشب هم ناکام در کسب پیروزی بود و شاگردان مهدی رحمتی همچنان تنها تیم بدون گل زده لیگ بیست‌وچهارم باقی ماندند؛ هر چند که به لطف شکست نساجی در بازی همزمان، هوادار 2 امتیازی شد و به رتبه پانزدهم جدول صعود کرد. 

در هفته پنجم، آلومینیوم اراک روز جمعه سی‌ام شهریورماه میهمان پرسپولیس است و روز شنبه سی‌ویکم شهریورماه هم هوادار میزبان فولاد خوزستان است.

برچسب ها
کد خبر : 14142
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار