loader
13:03
0
کد خبر : 6290

آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت؛ تساوی در شب سوت و کور اراک!

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران به تساوی یک بر یک رسید.

آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت؛ تساوی در شب سوت و کور اراک!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و به تساوی یک بر یک رسید. 

حسین شنانی در دقیقه 44 زردپوشان آبادانی را یک بر صفر پیش انداخت اما در نیمه دوم آلومینیوم بازی هجومی را انجام داد و توسط شروین بزرگ به گل تساوی دست یافت تا این بازی یک بر یک شود.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری - مهران موسوی - بهروز نوروزی فرد - احسان قهاری - یونس اکبرپور - امین جهان کهن - عارف حاجی عیدی - محمدمهدی لطفی - امین کاظمیان - مهدی لیموچی - شروین بزرگ

ترکیب صنعت نفت آبادان: پیام پارسا - مصطفی نائیج پور - عرفان قهرمانی - حسین شنانی - میثم تهی دست - فرشاد محمدی‌مهر - محمد صادق بارانی - امیرمحمد پناهی - تراوالی بوباکار- علی یوسف - طالب ریکانی

در نیمه اول و با توجه به اینکه صنعت نفت برای بقا می جنگد، بازی را تهاجمی آغاز کرد و تراوالی بوباکارفرصت داشت تا در 20 دقیقه اول 2 بار دروازه آلومینیوم را باز کند که با واکنش اراکی ها به سرانجامی نرسید. 

در ادامه ارسال جهان‌کهن داخل محوطه جریمه داخل 6 قدم مقابل حاجی‌عیدی قرار گرفت و هافبک آلومینیوم یک گام برای باز کردن دروازه خالی کم آورد. البته در دقیقه 44 حملات نفت آبادان به گل رسید و ارسال‌های پیاپی تراوالی را حسین شنانی با ضربه بغل پا قطع کرد و تبدیل به گل کرد تا صنعت نفت در پایان نیمه نخست به گل اول برسد.

در نیمه دوم نیز آلومینیوم به بازی بازگشت و سرانجام در دقیقه 55 توسط شروین بزرگ به گل رسید. ارسال یونس اکبرپور با ضربه سر فوق‌العاده شروین بزرگ همراه شد و گل تساوی به ثمر رسید. البته مهاجم اراکی‌ها به واسطه سال‌های حضور در نفت آبادان بعد از باز کردن دروازه این تیم خوشحالی نکرد. او بعد از باز کردن دروازه حریف دست‌های خود را بالا برد تا به این شکل به مردم آبادان احترام گذاشته باشد.

با این تساوی آلومینیوم 35 امتیازی شد و همچنان در رده هشتم جدول قرار دارد و نفت آبادان نیز همچنان با 20 امتیاز قعرنشین است.

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱-۱ نفت آبادان را تماشا کنید:

عکاس: محمد عباسی / اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 6290
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار