loader
12:58
0
کد خبر : 5396

آلگری: به عنوان سرمربی هر کاری دلم بخواهد انجام می‌دهم

سرمربی یوونتوس انتظار دارد که لاتزیو با ترکیبی هجومی مقابل تیمش قرار بگیرد

آلگری: به عنوان سرمربی هر کاری دلم بخواهد انجام می‌دهم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و لاتزیو در استادیوم المپیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در آلیانز استادیوم، با برتری ۲-۰ بانوی پیر خاتمه یافت.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این جدال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

لاتزیو؟

انتظار داریم که لاتزیو در بازی فردا، نمایش هجومی‌ای داشته باشد، چرا که در بازی رفت دو گل دریافت کرده و می‌خواهد آن را جبران کند. لاتزیو از زمان ورود تودور تغییر کرده و لازم است که برای شکست دادن این تیم، در بهترین فرم خود باشیم. برای رسیدن به فینال انگیزه بالایی داریم و می‌دانیم که برای دستیابی به این مهم، باید سخت تلاش کنیم. دیدار طولانی و سختی را در پیش خواهیم داشت.

افزایش انتقادات از سبک بازی یوونتوس 

شما وقتی تیم‌تان را به زمین می‌فرستید، هرکاری می‌کنید تا حداکثر امتیازات را کسب کنید، مهم نیست تیم شما به چه سبکی بازی می‌کند، مهم این است که نتیجه دلخواه را به دست بیاورید. اگر بازی را ببرید، شما مربی خوبی هستید و اگر نه، همه از شما بدشان می آید. من کاری که دوست دارم را انجام می‌دهم، سپس مدیران باشگاه عملکرد من را ارزیابی خواهند کرد. ما در طول فصل تلاش بسیاری کرده‌ایم و به همین دلیل است که به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا رسیده‌ایم.   

آینده 

در حال حاضر نباید به آینده فکر کنیم و فقط باید روی هدفی که طی ۸ ماه گذشته به دنبال تحقق آن بوده‌ایم، متمرکز باشیم. در حال حاضر در مهم‌ترین مقطع فصل حضور داریم. حضور در یوونتوس به معنای تلاش برای کسب پیروزی است. رسیدن به فینال جام حذفی، حضور ما در سوپرجام فصل آینده را قطعی می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 5396
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار