loader
12:59
0
کد خبر : 14186

آنچلوتی: از پیروزی خوشحالم اما لیاقت این برد را نداشتیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید با انتقاد از تیمش اعلام کرد آنها شایسته پیروزی مقابل رئال سوسیداد نبودند.

آنچلوتی: از پیروزی خوشحالم اما لیاقت این برد را نداشتیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید در بازی هفته پنجم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد. در این بازی سوسیداد سه بار تیرک دروازه تیبو کورتوا را لرزاند و در مقابل با پنالتی‌های وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه برنده شد.
مربی ایتالیایی حقایق این بازی را کتمان نکرد و تایید کرد که تیمش شایسته برد در بازی خارج از خانه نبود.

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: مشخص است که ما باید به اندازه کافی از تیم انتقاد کنیم. این یک فرصت عالی برای ما بود تا عملکرد خودمان را ارزیابی کنیم.

تجزیه و تحلیل مسابقه

بازی سختی بود که ما شایسته بردن آن نبودیم. رئال سوسیداد خیلی خوب بازی کرد. ما ادامه دادیم و تا آخر مصمم بودیم، برای این ارزش زیادی قائلم.

مصدومیت براهیم دیاز و ناراحتی ادر میلیتائو

میلیتائو از جریان بازی خارج شده بود و براهیم هم کمی ناراحتی در ناحیه ادکتور خود داشت. فردا او را ارزیابی خواهیم کرد. در پست دو مدافع میانی می‌توانیم در چند بازی آینده کمی چرخش داشته باشیم. تقریباً کل خط میانی را از دست داده بودیم، در شرایط اضطراری قرار داشتیم و حالا می‌توانیم کمی بیشتر تغییرات داشته باشیم.

از 1 تا 10 چه نمره‌ای به تیم می‌دهید

ما در شرایط صددرصدی نیستیم، اما به صورت انفرادی بازیکنانی هستند که پیشرفت زیادی می‌کنند. الان می‌توانیم در مورد تمام مشکلات دنیا صحبت کنیم، اما مهم این بود که این دور از مسابقات را خوب شروع کنیم. طبیعی است که وقتی چهار هافبک را از دست می‌دهید صددرصد نباشید، پیدا کردن تعادل دشوار است.

نکات کلیدی

من بسیار راضی هستم. مشخص است که باید به اندازه کافی انتقاد کنیم. این یک فرصت عالی برای ما بود تا با سه امتیاز دیگر در جدول، آنچه را که خوب پیش نرفت، ارزیابی کنیم.

کیلیان امباپه

وقتی توپ را در اختیار دارد، او را شاداب‌تر، فعال‌تر و خطرناک‌تر می‌بینم. او در حال پیشرفت است و من واقعاً بازی او را دوست داشتم.

پنالتی دوم

من آن را ندیده‌ام چون فقط تصویر را دیده‌ام... اما وقتی داور از VAR کمک می‌گیرد، خیلی بهتر عمل می‌کند و در سوت زدن ابایی نداشت.

برچسب ها
کد خبر : 14186
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار