loader
17:41
0
کد خبر : 14415

آنچلوتی: برای قهرمانی در اروپا باید جنگید و رنج کشید

لیگ قهرمانان اروپا یعنی رنج کشیدن؛ این را کارلو آنچلوتی می‌گوید.

آنچلوتی: برای قهرمانی در اروپا باید جنگید و رنج کشید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید با پیروزی آغاز شد. 
در چارچوب بازی اول لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان اشتوتگارت بود و در پایان به پیروزی 3-1 دست یافت. شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل حریف آلمانی به دردسر افتاده بودند و پس پس از یک نیمه بدون گل، با گل‌های کیلیان امباپه، آنتونیو رودیگر و اندریک به پیروزی رسیدند. آنچلوتی که مشخصا دردسر تیمش را پذیرفته بود، در واکنش به بازی امشب گفت:
 
پیروزی رئال مادرید مقابل اشتوتگارت

هیچکس به اندازه رئال مادرید نمی‌داند که برای پیروزی در لیگ قهرمانان چه چیزی لازم است. ما هنوز در حال تلاش برای رسیدن به بهترین عملکرد خود هستیم. در مقاطعی از بازی بسیار خوب بودیم. شروع خوبی نداشتیم، توپ‌های بلند زیادی را از دست دادیم و حریف در نبردهای فردی برتری داشت. در ابتدای نیمه دوم گل زدیم و سپس توانستیم با استفاده از ضدحملات (هرچند می‌توانست بهتر باشد) بازی را کنترل کنیم. حریف به گل تساوی رسید اما ما توانستیم با روحیه فداکاری، بازی مهمی را ببریم. اگر کسی فکر می‌کند بردن بازی‌ها آسان است، سخت در اشتباه است. من بیش از 200 بازی در لیگ قهرمانان داشته‌ام و هیچکدام از آن‌ها بدون سختی و رنج نبوده است. در لیگ قهرمانان اروپا باید سختی بکشید.  
 
گلزنی اندریک

انریک بسیار شجاع بود، چون این آخرین فرصت برای گلزنی بود. بهترین تصمیم استفاده از ضدحمله بود که موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کرد. او مصمم بود که گل بزند و این کار را به بهترین شکل انجام داد. شاید انتخاب پیچیده‌تری بود اما نتیجه بسیار خوب بود. اندریک در دو روز گذشته جرات زیادی از خودش نشان داده است (ازدواج و گلزنی). او استعداد خاصی دارد. توانایی شوت زدن او بسیار قوی و خاص است.
 
تفاوت نیمه‌های اول این فصل با فصل گذشته

فصل گذشته را خیلی خوب به یاد ندارم. اگر درست یادم باشد، بازی اول مقابل اونیون برلین را بردیم اما خیلی سخت بود. رنج کشیدن در فوتبال چیز جدیدی نیست. اگر کسی فکر می‌کند که به راحتی می‌توان قهرمان شد، اشتباه می‌کند. برای قهرمانی باید جنگید و رنج کشید. 
 
مدافعان میانی رئال مادرید

به میلیتائو احتیاج داشتیم چون دوئل‌های زیادی وجود داشت. همچنین لوکاس وازکز کارت زرد داشت. دنی کارواخال خیلی خوب بود، لوکاس هم همینطور.  

فوتبال زیبا از سوی رئال مادرید

اگر به این که باید بازی خوب انجام دهیم فکر می‌کردیم، امروز گل اول خود را نمی‌زدیم. گاهی اوقات باید به صورت عرضی بازی کنیم، به دلیل بازیکنانی که در خط حمله داریم.

در مورد تیبو کورتوا

او برای من بهترین دروازه‌بان دنیاست. من همیشه بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را داشته‌ام و الان هم تیبو بهترین است.  
 
کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید

کیلیان امباپه فوق‌العاده است. بسیار متواضع است و سخت کار می‌کند. پسر خوبی است و ما از او بسیار راضی هستیم.

برچسب ها
کد خبر : 14415
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار