loader
16:36
0
کد خبر : 14046

آنچلوتی: در رئال همه با هم دوست هستیم

کارلو آنچلوتی می‌گوید جو رختکن رئال مادرید بسیار سالم و دوستانه است.

آنچلوتی: در رئال همه با هم دوست هستیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا روبه‌روی رئال سوسیداد در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند نتایج نه چندان خوب چند هفته گذشته را جبران کند.
کارلو آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برنامه رئال برای این بازی

ما می‌دانیم که فردا آغاز یک تقویم دشوار است و می‎‌خواهیم آن را خیلی خوب شروع کنیم. ما هیجان زیادی داریم و مشتاق رقابت برابر حریفی هستیم که همیشه دشوار بوده است. احساس خیلی خوبی داریم.

انتقادها از وینیسیوس در برزیل

او در دوران اوجش نیست اما همچنان بازیکن مهمی برای ماست. ما عجله خاصی نداریم چون بقیه بازیکنان گل می‌زنند و او هم بازیکن مهمی برای ما بوده است. آخرین نگرانی من مربوط به وضعیت وینیسیوس می‌شود. او همیشه خوب کار کرده است و نیاز به زمان دارد تا به بهترین شرایطش برسد. نکته مهم این است که بتواند به تیم کمک کند.

رودریگو و پستش

من فکر می‌کنم او به حقش در انتخاب نامزدهای جایزه توپ طلا نرسید. رودریگو این شایستگی را دارد که در بین ۳۰ بازیکن برتر باشد و تردیدی در این نیست. احتمالاً آنها فراموش کرده‌اند که او سال گذشته چه کارهایی انجام داد. از ویژگی‌های او این است که می‌تواند در پست‌های متفاوتی بازی کند و این بسیار به سود ما است. این می‌تواند انگیزه‌ای برای رودریگو باشد که خودش را با بازیکنانی مانند وینیسیوس و بلینگام مقایسه کند. او هرگز به من نگفته که مشکلی دارد و در این باره صحبتی با من انجام نداده است.

انتقادها از امباپه و وینیسیوس

من نمی‌دانم. شما باید از آنها بپرسید. کیلیان هر روز در حال پیشرفت است و باید به یاد داشته باشید که وینی سال گذشته بازی‌های زیادی انجام داد.

مشکل حسادت

اگر این اتفاق رخ دهد، آن را پیگیری خواهم کرد. جو بسیار خوب و سالمی در رختکن وجود دارد. بازیکنانی هستند که مسئولیت بیشتری دارند، مانند وینیسیوس و رودریگو. آنها بازیکنان جوانی هستند که دیگر جوان به حساب نمی‌آیند.

برنامه استراحت برای بازیکنان

رودیگر پنج روز فرصت استراحت دارد. ما باید هفت بازی در ۲۰ روز انجام دهیم. از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد و حواس‌مان به بازیکنانی که روز پنجشنبه برگشتند هم خواهد بود. سیستم چرخشی بسیار مهم است.

خجالتی بودن والورده

من نمی‌دانم که او خجالتی است یا نه اما بازیکنی است که در رختکن مسئولیت زیادی دارد. ما بازیکنانی مانند تونی کروس و ناچو را از دست دادیم. بازیکنانی مانند والورده در حال پیشرفت هستند. من فکر نمی‌کنم که او خجالتی باشد. همیشه بازیکن مهمی برای ماست و من از سطح این بازیکن بسیار راضی هستم. او باهوش، قوی و با کیفیت است. او بازیکنی فوق‌العاده است.

پیشنهاد عربستان برای وینی

نمی‌دانم این پیشنهاد چه زمانی به او رسیده است. با همه صحبت کردم اما هرگز درباره این پیشنهاد با وینی حرفی نزدیم. او به‌خاطر مسائلی که از بیرون مطرح می‌شود ایده کارش را از دست نخواهد داد.

نگرانی درباره مصدومیت‌ها

نگرانی خاصی نیست چون ما به انجام هفت بازی در بازه زمانی کوتاه عادت داریم. بازیکنانی که از وقفه دیدارهای ملی برگشته‌اند تحت نظارت هستند چون زمان کافی برای استراحت یا تمرین ندارند. ما باید سعی کنیم از مصدوم شدن بازیکنان جلوگیری کنیم. سال گذشته مصدومان زیادی داشتیم اما آنها را خیلی خوب مدیریت کردیم. طبیعی است که با این تقویم مصدومانی داشته باشیم.

خط میانی رئال برای بازی فردا

سوال خوبی است. این تردیدی است که دارم. براهیم یا آردا گولر به میدان خواهند رفت. من می‌توانم سیستم بازی را هم تغییر دهم. می‌توانم با سه هافبک بازی کنم یا تغییر دیگری داشته باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 14046
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار