loader
12:48
0
کد خبر : 6997

آنچه از زندگی شخصی ژاوی نمی‌دانستید!

اختصاصی/ ژاوی، بازیکن موفق و سرمربی بارسلونا حالا به طور قطعی می‌داند که دیگر روی نیمکت مربیگری این تیم جایی ندارد و حالا باید همراه با همسر و دو فرزندش به دنبال ماجراجویی جدیدی باشد.

آنچه از زندگی شخصی ژاوی نمی‌دانستید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز جمعه تمام زمزمه‌هایی که در مورد آینده ژاوی در بارسلونا به گوش می‌رسید تائید شد و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان اعلام کرد که فصل آینده ژاوی هرناندز را روی نیمکت مربیگری بارسلونا نخواهیم دید.

شاید بعد از چندین ماه پرفشار و پر استرس، این خبر کمی ژاوی را به آرامش نزدیک کند. بدین ترتیب او زمان بیشتری خواهد داشت تا کمی در کنار خانواده‌اش باشد و به استراحت بپردازد.

با همسر ژاوی آشنا شوید

نوریا کنیرا، همسر ژاوی متولد سال ۱۹۸۱ در اسپانیاست و لیسانس روزنامه نگاری و روابط عمومی دارد. او در عین حال مدرک فوق لیسانسش را در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه بارسلونا دریافت کرده و سال‌ها در شبکه‌ها و آژانس‌های مختلف خبری به فعالیت می‌پرداخت.

البته چند سالی است که او دیگر به فعالیت رسانه‌ای نمی‌پردازد و زمانش را صرف تربیت فرزندان مشترکشان، آسیا که در سال ۲۰۱۶ به دنیا آمد و دان که متولد سال ۲۰۱۸ است، می‌نماید.

او و ژاوی از کودکی هم را می‌شناختند و در سال ۲۰۱۱ بعد از دیداری دوباره، رفت و آمدشان را از سر گرفتند و دو سال بعد، با هم ازدواج کردند. در جشن عروسی آنها چهره‌های فوتبالی سرشناسی از لیونل مسی و همسرش گرفته تا آندرس اینیستا و همسرش، ویکتور والدس و په په رینا با خانواده‌هایشان حضور یافتند.

نوریا به رغم آنکه دیگر فعالیت رسانه‌ای نمی‌کند ولی در شبکه‌های اجتماعی به شدت فعال است و در اینستاگرام ۱۶۰ هزار فالوور دارد. البته او به ندرت درباره زندگی شخصی‌اش صحبت کرده و اطلاعاتی را منتشر می‌کنند. نوریا در گفتگوی اخیرش با مجله اولاً، درباره ژاوی گفته بود:«احساس خوشبختی می‌کنم؛ با عشق زندگی‌ام ازدواج کرده‌ام و بیشتر از این چه می‌خواهم. ما درباره اصول اساسی زندگی خیلی با هم تفاهم داریم؛ ایده مشترکی درباره خانواده و زندگی داریم و این کار را برای ما آسان کرده است.»

املاک خانواده هرناندز

آن‌ها خانه‌ای مجلل در منطقه ماتادپرا در نزدیکی ترراسا دارند و هردویشان زندگی بی سر و صدا و به دور از تشریفات و بریز و بپاش را ترجیح می‌دهند. البته ژاوی ترجیح می‌دهد زندگی خوبی برای خانواده‌اش بسازد و در خانه‌شان باغی بزرگ و استخری زیبا در منطقه‌ای به دور از سروصدا دارند. نوریا در این باره گفته: «ما دوست داریم در آزادی و آرامش زندگی کنیم. نیازی نمی‌بینم که زندگی‌ام را به تمام دنیا نشان دهم.»

البته این تنها خانه آنها نیست. آن‌ها یک آپارتمان استخردار با چشم اندازی زیبا در یکی از مناطق مرتفع شهر بارسلونا دارند که آپارتمانی ۲۲۰ متربعی است که ژاوی آن را در اواخر سال ۲۰۱۳ خریداری کرده بود.

این سرمربی اسپانیایی در سال ۱۹۹۹ شرکتی به نام Galileu ۱۳۶ را افتتاح کرد و حالا از طریق این شرکت ۶۹ ملک و دارایی‌اش را مدیریت می‌کند. این املاک در بخشهای مختلف کاتالونیا واقع شده‌اند؛ از زادگاهش در ترراسا گرفته تا ماتارو و جاهای دیگر. او املاک مختلفی از آپارتمان گرفته تا خانه‌های ویلایی و دفاتر کاری دارد.

از همین رو هم جدایی از بارسلونا، برای او چندان نگران کننده نخواهد بود؛ چون این فرصت را خواهد یافت تا در کمال آرامش در یکی از خانه‌های ویلایی‌اش مدتی به استراحت بپردازد.

دوستان و نزدیکان

با نیم نگاهی به شبکه‌های اجتماعی می‌توان دریافت که ژاوی و خانواده‌اش ارتباط دوستانه و صمیمانه‌ای با بازیکنان مرتبط با بارسلونا دارند. مارک مونیسا و همسرش و مارک بارترا و همسرش جزو دوستان صمیمی آنها هستند.

آنهابا سانتیاگو کاسورلا و همسرش نیز رفت و آمد دارند. اخیراً ژاوی همراه با همسرش نوریا به مراسم معارفه کلکسیون جدید محصولات لویی ویتون که در بارسلونا برگزار می‌شود رفته بود.

برچسب ها
کد خبر : 6997
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار