loader
09:12
0
کد خبر : 4281

آیا رونالدو با دو گل ایستگاهی‌اش از مسی سبقت گرفت؟

اختصاصی / کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه النصر در جریان دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل ابها، دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و موفق به هت تریک شد.

آیا رونالدو با دو گل ایستگاهی‌اش از مسی سبقت گرفت؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار سه شنبه شب دو تیم النصر و ابها در هفته بیست و ششم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با برد قاطع و ۰-۸ النصر به پایان رسید. کریس رونالدو در این بازی هت‌تریک کرد و دو پاس گل هم داد. او بعد از این هت تریک در صفحه اجتماعی خود نوشت: « ما از سرعت خود کم نمی‌کنیم»

آیا رونالدو از مسی پیشی گرفت؟

دو تا از سه گل رونالدو در این بازی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و حالا بین هواداران دنیای فوتبال این بحث مطرح شده که آیا با این دو گل، تعداد گل‌های رونالدو از روی ضربات ایستگاهی، از گل‌های مسی از روی این ضربات بیشتر شده یا خیر. این دو گل، شصت و دومین و شصت و سومین گل‌های رونالدو از روی ضربات ایستگاهی بود.

اما باید بدانید که ستاره پرتغالی از این حیث هنوز پشت سر لیونل مسی قرار دارد. چرا که ستاره آرژانتینی تا به امروز ۶۵ گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده. در عین حال مسی به طور میانگین در هر ۱۶.۲ بازی، یک بار از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیده و این آمار برای رونالدو هر ۱۹.۳ بازی است.

اگر برایتان این سوال پیش آمده که آیا مسی تا به حال در یک مسابقه توانسته دوبار از روی ضربه ایستگاهی به گل برسد یا خیر، پاسخ این سوال مثبت است. او سه بار موفق به انجام این کار شده:

یک بار در مصاف با سویا در فصل ۱۶-۲۰۱۵، یک بار در بازی با اسپانیول در فصل ۱۹-۲۰۱۸ و یک بار هم در جدال با سلتاویگو در فصل ۲۰-۲۰۱۹

در نتیجه هنوز هم باید مسی را سلطان گلزنی از روی ضربات ایستگاهی بدانیم.

برچسب ها
کد خبر : 4281
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار