loader
17:04
0
کد خبر : 7289

آینده نامشخص کاپیتان تیم‌ملی؛ احسان در انتظار بازگشت مرد آرژانتینی

اختصاصی / قرارداد کاپیتان باتجربه تیم‌ملی بزودی با باشگاهش به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست او چه تصمیمی برای آینده‌اش دارد.

آینده نامشخص کاپیتان تیم‌ملی؛ احسان در انتظار بازگشت مرد آرژانتینی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ به نظر می‌رسد همه چیز درمورد آینده احسان حاج‌صفی نامشخص است. هرچند خبرهایی هم هست که با بازگشت ماتیاس آلمیدا سرمربی سرشناس آرژانتینی آاک به آتن، تلاش‌ها برای ماندن این بازیکن آغاز شود.

در حال حاضر تصمیم سرخیو آرائوخو و نورالدین امرابات در مورد ادامه حضور در آاک و آغاز فصل جدید با پیراهن این تیم نا مشخص است اما این دو بازیکن مطرح تنها کسانی نیستند که قراردادشان در این تابستان با تیم یونانی به پایان می‌رسد چرا که یک بازیکن دیگر نیز می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و او احسان حاج صفی مدافع و هافبک ملی‌پوش ایرانی است.

سایت یونانی اسپورت اف ام در گزارشی نوشت: این بازیکن ایرانی در تابستان قراردادش به پایان رسیده و بازیکن آزاد خواهد بود و در حال حاضر چشم‌انداز ماندن او نامشخص است. ماتیاس آلمیدا چندماه پیش گفته بود که این بازیکن ۳۴ ساله می‌تواند به عنوان بازیکن جانشین برای بازی در مرکز دفاع در فهرست تیم باقی بماند اما مدتی از آن زمان گذشته و ممکن است این مربی آرژانتینی دوباره بخواهد به این موضوع فکر کند.

ماتیاس آلمیدا البته بارها درمورد حرفه‌ای بودن حاج صفی و این واقعیت که او بازیکنی برای چند پست، باتجربه و موثر است و می تواند در بسیاری از زمینه‌های بازی کمک کننده باشد صحبت کرده است اما اینکه آیا او بتواند در پست دفاع میانی هم توانایی هایش را نشان بدهد هنوز مشخص نیست. این البته چیزی است که سرمربی آرژانتینی به آن اعتقاد دارد و ممکن  است در صورت تمدید قرارداد احسان شاهد تغییر پست جدیدی برای این بازیکن چند پسته باشیم.

در حال حاضر همه چیز مانند پایان فیلم‌های اصغرفرهادی باز است و مشخص نیست که بازیکن باتجربه تیم ملی چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. به نظر همه چیز بسته به بازگشت آلمیدا به یونان است که طی چند روز آینده اتفاق می افتد. حاج صفی حتی در صورتی که نخواهد در فوتبال یونان ادامه بدهد احتمالا هنوز هم در لیگ برتر ایران مشتری‌های جدی خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 7289
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار