loader
12:09
0
کد خبر : 2747

ابعاد تازه حادثه برای امیدهای تراکتور؛ بیانیه سازمان لیگ و استوری شجاع

ماجرای درگیری بازیکنان تیم امید تراکتور پیش از بازی حساس با بعثت کرمانشاه، سازمان لیگ برتر و شجاع خلیل‌زاده را هم به واکنش واداشت.

ابعاد تازه حادثه برای امیدهای تراکتور؛ بیانیه سازمان لیگ و استوری شجاع

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز صبح خبری در ارتباط با حمله به اتوبوس اعضای تیم امید تراکتور در کرمانشاه و پیش از بازی با بعثت این شهر منتشر شد. خبری که نشان از آسیب دیدگی برخی از اعضای این تیم و همچنین سرقت وسایل آنها داشت. در همین رابطه حتی شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم فوتبال تراکتور نیز با انتشار یک استوری به این اتفاق واکنش نشان داد:«تیم ما فقط برای بازی فوتبال به شهر شما اومده بود اما… کمیته انضباطی و اخلاق باید هرچه سریعتر به این مسئله ورود کنند. موضوع جون آدمهاست، شوخی نگیرید!!!»

هرچند مسئولان بعثت هم در پاسخ به ادعای تراکتوری‌ها تصاویری منتشر کردند که کاملا اتهامات مطرح شده توسط تبریزی‌ها را رد می‌کند. تصاویری که در آن بازیکنان و اعضای تیم و همچنین اتوبوس تراکتوری‌ها سالم است و همه چیز امن و آرام به نظر می‌رسد. با این حال سازمان لیگ برتر نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای نوشت:

حمله به اتوبوس تیم امیدهای تراکتور تبریز در کرمانشاه خارج از ورزشگاه رخ داده و مسئولان انتظامی و امنیتی استان پیگیر دستگیری عوامل این حمله هستند. امروز اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان تیم امید تراکتور تبریز خارج از ورزشگاه در کرمانشاه مورد حمله سرنشینان یک دستگاه خودرو ماکسیما قرار گرفتند که متاسفانه برخی از بازیکنان این تیم مجروح شدند این اتفاق ناگوار به هیچ عنوان ارتباطی با  ورزشگاه ندارد. بلافاصله بعد از این حادثه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این مساله ورود پیدا کردند و ضمن لغو فوری مسابقه امیدهای بعثت کرمانشاه و تراکتور در لیگ برتر گزارش اتفاقات رخ داده را هم مستند ومکتوب به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و حراست جهت تصمیم‌گیری ارسال کردند. همچنین مسئولان انتظامی وامنیتی استان پیگیر دستگیری عوامل حمله کننده به اتوبوس تیم تراکتور هستند.

برچسب ها
کد خبر : 2747
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار