loader
08:54
0
کد خبر : 1536

آژیر قرمز در اردوگاه ژاپن؛ ستاره سلتیک یک‌چهارم را از دست داد؟

اختصاصی/ ستاره خط میانی تیم ملی ژاپن و باشگاه سلتیک اسکاتلند به دلیل مصدومیت در نیمه اول بازی با سوریه از زمین بازی بیرون آمد و شاید بازی در مرحله یک چهارم نهایی را از دست بدهد.

آژیر قرمز در اردوگاه ژاپن؛ ستاره سلتیک یک‌چهارم را از دست داد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ توانست در یک بازی جذاب و پرگل بحرین را سه، یک مغلوب کند اما هاجیمه موریاسو یکی از بازیکنان مهمش را به دلیل مصدومیت در همان ابتدای بازی از دست داد.

رئو هاتاته هافبک میانی ۲۶ ساله تیم ملی ژاپن و باشگاه سلتیک گلاسکو، در بازی برابر بحرین دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به هیده‌ماسا موریتا هافبک دفاعی تیم اسپورتینگ لیسبون داد. هاتاته در دقیقه ۳۶ بازی برابر  بحرین با مصدومیت مواجه شد.

در زمان مصدومیت این بازیکن، بازی برای دقایقی متوقف شد و کادرپزشکی ژاپن برای درمان به زمین آمد و سپس این بازیکن از زمین مسابقه خارج شد. این اتفاق نه تنها موریاسو سرمربی ژاپن را برای بازی مرحله یک چهارم نهایی نگران می کند، بلکه توجه برندان راجرز سرمربی سلتیک و هواداران این تیم را نیز جلب خواهد کرد که آیا هاتاته می تواند بعد از جام ملت ها به میدان برود یا سلتیک باید به فکر گزینه ای تازه در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

این اولین بار در این فصل نیست که بازیکن سابق کاوازاکی فرونتال دچار آسیب دیدگی می شود، چرا که در مردادماه نیز مدت کوتاهی را به دلیل مصدومیت دور بود و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می رفت.

او همچنین با مشکل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مواجه شد که دو ماه از میادین دورش کرد.

با اینحال باید دید آیا این هافبک تیم ملی ژاپن می تواند در بازی مرحله یک چهارم نهایی حاضر باشد یا به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست خواهد داد؟

 

برچسب ها
کد خبر : 1536
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار