loader
15:57
0
کد خبر : 4304

خط خوردن دوباره طارمی از لیست پورتو؛ قصه مهدی و پرتغالی‌ها به سر رسید!

مهدی طارمی امشب هم از لیست پورتو برای دیدار با گیمارش خط خورد تا شرایط بد او در تیم پرتغالی همچنان ادامه داشته باشد.

خط خوردن دوباره طارمی از لیست پورتو؛ قصه مهدی و پرتغالی‌ها به سر رسید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بعد از اینکه خبر توافق مهدی طارمی با باشگاه اینترمیلان رسمی شد، شرایط لژیونر ایرانی در پورتو کاملا تغییر کرد. انتشار خبر حضور مهدی طارمی در اینتر در حالی که این بازیکن همراه تیم  ملی در جام ملت‌های آسیا در دوحه حضور داشت، باعث ناراحتی تماشاگران پورتو شد و آنها ناراحتی خود را با کامنت‌های تلخ علیه طارمی بازتاب دادند.

شدت این پیام‌ها تا جایی بود که سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو مجبور به واکنش شد و از طارمی دفاع کرد. این درحالی است که طارمی در فصل جاری عملکرد خوبی هم در ترکیب پورتو نداشته و شرایط امسال او اصلا قابل مقایسه با نمایش او در سال‌های اخیر نبوده است. 
طارمی در اغلب بازی‌های پورتو در هفته‌های اخیر یا نیمکت‌نشین بوده یا از لیست تیم پرتغالی خط خورده و این نشان می‌دهد کونسیسائو دیگر نمی‌خواهد روی مهاجم ایرانی تیمش حساب باز کند. وضعیت برای طارمی به نحوی پیش رفته که کسی آخرین حضور ثابت او در ترکیب پورتو را به یاد ندارد. پس از دیدار هفته پانزدهم مقابل چاوز بود که مهدی طارمی برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام ملت‌های آسیا پرتغال را ترک کرد.

از آن زمان تاکنون، پورتو در ۱۶ دیدار در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته که سهم طارمی تنها ۲۲ دقیقه بازی برابر آروکا و ۳۲ دقیقه حضور در ترکیب اژدها مقابل آرسنال بوده است. البته او به دلیل آسیب‌دیدگی، چند بازی را از دست داد. اگر دیدارهایی که به دلیل حضور طارمی در جام ملت‌ها از دست رفته را حساب نکنیم، از زمان بازگشت طارمی به پرتغال، او شاهد برگزاری ۱۰ مسابقه تیمش بوده که با جدال امشب مقابل ویتوریا گیمارش این آمار به عدد ۱۱ می‌رسد اما او به طرز عجیبی در مسابقات تیمش اغلب سکونشین بوده (چند بازی نیز مصدوم بود) و به جز همان دیدار دو دیدار که ذکر شد، هرگز فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست نیاورده است. سرمربی پورتو امشب هم طارمی را از فهرست تیمش برای دیدار با گیمارش خط زد تا روزهای بد ستاره ایرانی در پرتغال ادامه داشته باشد. البته در فوتبال اروپا این مرسوم است ک وقتی جدایی بازیکنی از تیمی قطعی شود کمتر به بازی گرفته می‌شود اما این اتفاق برای طارمی که ستاره بی چون و چرای پورتو بوده خوشایند نیست.

برچسب ها
کد خبر : 4304
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار