loader
12:48
0
کد خبر : 8597

شوک به اسطوره؛ درگیری روبرتو باجو با ۵ دزد مسلح در داخل ویلا وسط مسابقه یورو!

اختصاصی/ در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و ایتالیا، روبرتو باجو، اسطوره آتزوری در ویلای خود هنگام تماشای بازی بود که ناگهان پنج مرد مسلح وارد ویلای او شدند.

شوک به اسطوره؛ درگیری روبرتو باجو با ۵ دزد مسلح در داخل ویلا وسط مسابقه یورو!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیشب و در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و ایتالیا در دور گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، درحالی که روبرتو باجو، مهاجم افسانه‌ای ایتالیا مشغول تماشای بازی بود، قربانی یک آدم‌ربایی و سرقت خشونت‌آمیز در ویلای خود در آلتاویلا ویسنتینا شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتادلوسپورت، ۵ مرد مسلح وارد خانه این ستاره ۵۷ ساله شدند و به مدت ۴۰ دقیقه او و اعضای خانواده‌اش را در یک اتاق حبس کردند.

باجو که در سال ۱۹۹۹ به عنوان سومین بازیکن برتر قرن فیفا انتخاب شده بود، با یکی از این دزدان مسلح درگیر شد و او با اسلحه‌اش به پیشانی باجو کوبید و زخم عمیقی را روی پیشانی این اسطوره فوتبالی ایجاد کرد. بعد از اتمام این ماجرا، با مراجعه نیروهای اورژانس، این آسیب با چند بخیه رفع و رجوع شد.

در شرایطی که باجو و اعضای خانواده‌اش در یک اتاق محبوس بودند، دزدها تمامی اتاق‌ها را یکی یکی گشتند و وسایل ارزشمندی مثل ساعت، جواهرات و مقداری پول را سرقت کردند. زمانی که باجو مطمئن شد که دزدان از خانه خارج شده‌اند، در اتاق را شکست و با پلیس تماس گرفت.

این اسطوره ایتالیایی مدت ۱۵ سال است که در این خانه ویلایی با همسرش و سه فرزندشان سکونت دارند. این ویلا در منطقه‌ای دور افتاده است و در بین دشت و جنگل‌های زیبایی واقع شده است.

برچسب ها
کد خبر : 8597
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار