loader
09:11
0
کد خبر : 2872

پای طلسم و جادو به فولادشهر باز شد؛ ذوب‌آهن: بازی رسانه‌ای است!

پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اتفاق عجیبی در رختکن قرمزها رخ داد که می‌تواند این دیدار حساس را تحت تاثیر قرار دهد.

پای طلسم و جادو به فولادشهر باز شد؛ ذوب‌آهن: بازی رسانه‌ای است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هنوز وقتی می‌خواهیم از حاشیه های دیدارهای پرسپولیس و سپاهان یاد کنیم، ماجرای آب‌های آلوده و اتفاقات عجیبی که برای بازیکنان پرسپولیس رخ داد را به یاد می آوریم اما امروز اتفاقی عجیب در رختکن پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر رخ داد که جای بحث زیادی دارد. سرخپوشان تهرانی امروز در هنگام ورود به رختکن فولادشهر، با یکسری کاغذها و دست‌نوشته‌های عجیب در سردر رختکن این تیم مواجه شدند. مسئولان پرسپولیس این کاغذها را به ناظر بازی تحویل داده و اعتراض خود را اعلام کردند. این دست نوشته‌ها که شبیه به جادو و طلسم بودند، سوالات زیادی را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد و مسئولان ذوب‌آهن را وادار به پاسخگویی کرد.

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد: «درپی انتشار خبر عجیب و مضحک پیرامون پیدا شدن ادعیه و جادو در رختکن تیم پرسپولیس، جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام می‌نماییم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن قویاً خبر مذکور را تکذیب نمود و بازی‌های رسانه‌ای از این دست را در شأن دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و ذوب‌آهن نمی‌داند.شایان‌ذکر است که باشگاه ذوب‌آهن پیگیری قضایی موضوع مذکور را حق خود دانسته و با جدیت، راستی آزمایی و ورود کمیته اخلاق و نهادهای ذی‌ربط جهت برخورد با این موضوع را خواستار است.»

حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این کاغذهای عجیب  به کجا می رسد و مشخص می شود چه کسانی آنها را در رختکن پرسپولیس گذاشته یا نه.

برچسب ها
کد خبر : 2872
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار