loader
04:01
0
کد خبر : 765

احترام ویژه سرمربی هنگ‌کنگ برای ایران: آنها مدعی قهرمانی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ، شاگردان امیر قلعه‌نویی را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دانست.

احترام ویژه سرمربی هنگ‌کنگ برای ایران: آنها مدعی قهرمانی هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یورن آندرسن در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ مقابل ایران گفت: احساس خوبی دارم که همه بازیکنان خودمان را در اختیار داریم. می‌دانیم مسابقه‌ای برابر حریفی بسیار سرسخت خواهیم داشت. ایران را می‌شناسیم و آخرین بار که مقابل این تیم در تهران بازی کردیم (در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026)، بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. با همه این ها فردا بازی جدیدی خواهد بود. ایران یکی از سه مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌هاست اما ما آماده این بازی سخت هستیم. همه مسابقات فوتبال با نتیجه صفر - صفر شروع می شوند و باید ببینیم بازی چگونه پیش می‌رود.

سرمربی هنگ‌کنگ درباره برنامه تیمش در دیدار با ایران و احتمال بازی کردن هلیو دسوزا که همراه با او به نشست خبری آمده بود، گفت: نمی‌توانم بگویم قرار است چه کاری انجام بدهیم. ما از لحاظ فنی عملکرد خوبی مقابل امارات داشتیم و سخت تلاش کرده‌ایم. همه بازیکنان برای بازی کردن شانس دارند. تلاش می‌کنیم بازیکنان بزرگی را به نشست خبری بیاوریم که کاپیتان گروه باشد و از طرف کل گروه صحبت کند. شاید دفعه بعدی بازیکن دیگری به نشست بیاید.

آندرسن در مورد حضور مربیان بزرگ در جام ملت‌های آسیا مانند روبرتو مانچینی خاطرنشان کرد: مسابقات سطح بسیار خوبی دارد. تیم‌های بسیار باکیفیتی به جام ملت‌های آسیا آمده‌اند و بازیکنان بزرگی در رقابت‌ها بازی می‌کنند که بسیاری از آنها در تیم‌های اروپایی حضور دارند. سطح بازی‌ها نسبت به دوره قبلی خیلی بهتر شده است.

او  درباره پیشرفت هنگ‌کنگ نسبت به زمانی که کار خود را در این کشور آغاز کرده گفت: شرایط ما نسبت به زمانی که تمرینات را آغاز کرده‌ایم، بسیار بهتر شده است. در دوران آماده‌سازی مقابل سه تیم خوب به میدان رفتیم و در بازی اول هم با امارات بازی کردیم. حالا بازیکنان هنگ‌کنگ می‌توانند 90 دقیقه بجنگند و پرس کنند. به نظرم فردا تیم متفاوتی نسبت به چیزی که ماه قبل در تهران دیدید، خواهیم دید.

برچسب ها
کد خبر : 765
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار