loader
20:02
0
کد خبر : 10533

احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به پاری‌سن‌ژرمن قوت گرفت

ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای باشگاه ناپولی ممکن است راهی پایتخت فرانسه شود.

احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به پاری‌سن‌ژرمن قوت گرفت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اوسیمن یکی از بازیکنان کلیدی و درخشان ناپولی در چند فصل اخیر بود که نقش مهمی را در قهرمانی دو فصل گذشته این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد. همین درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و باعث شد که مشتریانی جدی از سراسر اروپا داشته باشد.

او پیش از کریسمس سال گذشته میلادی قرارداد جدیدی را با باشگاه ناپولی به امضا رساند که بند فسخ ۱۳۰ میلیون یورویی در آن گنجانده شده است اما حالا همه منتظر هستند که ببینند آیا او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ناپولی را ترک خواهد کرد یا خیر. پیش از این از چلسی به عنوان گزینه اصلی انتقال او صحبت شده بود اما هنوز اتفاقی عملی نشده است. 

رسانه‌های ایتالیایی چند هفته قبل از علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب این ستاره اهل نیجریه خبر داده بودند و حالا گفته می‌شود که روبرتو کالندا به عنوان مدیر برنامه این بازیکن در پاریس حضور دارد و روز دوشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه PSG برگزار کرده است تا درباره شرایط این انتقال بحث کند. 

جانلوکا دی‌مارتزیو خبر داده که مدیران این باشگاه فرانسوی به مدیر برنامه اوسیمن اطلاع داده‌اند که آماده هستند تا یک بازیکن را هم وارد این معامله کنند. از کارلوس سوله، نوردی موکیلیه و لی کانگ این به عنوان سه گزینه PSG برای فروش به ناپولی خبر داده است اما تصمیم نهایی در این باره برعهده ناپولی است که فعلا در سکوت به سر می‌برد.

برچسب ها
کد خبر : 10533
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار