loader
14:28
0
کد خبر : 8317

احتمال جذاب؛ برگزاری فینال جام حذفی با VAR

فدراسیون فوتبال در تلاش است فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان را با سیستم کمک داور ویدیویی و در تهران برگزار کند.

احتمال جذاب؛ برگزاری فینال جام حذفی با VAR

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با توجه به اعتراض سپاهان و مس رفسنجان به برگزاری فینال جام حذفی در شهر قزوین، فدراسیون در تلاش است بازی را به ورزشگاه آزادی منتقل کند. علت این موضوع استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی است. ورزشگاه شهر قزوین چنین امکانی را ندارد و به همین دلیل فدراسیون در حال رایزنی با فیفا است تا بتواند مجوز برگزاری دیدار نهایی جام حذفی با VAR را بگیرد.رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته با توجه به اهمیت و حساسیت مسابقه فینال تأکید کرد بهتر است این دیدار با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار شود و در نهایت مسئولان شرکت توسعه موافقت خود را اعلام کردند.

فدراسیون فوتبال در همین زمینه نامه‌ای به فیفا ارسال کرده تا مجوز برگزاری دیدار سپاهان - مس رفسنجان با کمک داور ویدیویی را بگیرد. در صورت موافقت فدراسیون جهانی فوتبال، این دو تیم پنجشنبه هفته جاری (31 خرداد) در ورزشگاه آزادی و با VAR به مصاف هم می‌روند.

طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار ساعت 20 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد. هر دو تیم مس و سپاهان به برگزاری دیدار در قزوین اعتراض کرده و خواهان برگزاری بازی در اراک شده‌اند. با این وجود طبیعی است که آنها بازی در آزادی و با VAR را به گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

برچسب ها
کد خبر : 8317
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار