loader
13:07
2
کد خبر : 1564

تلخ و باورنکردنی/ تاریخ برای طارمی تکرار شد!

اختصاصی/ ستاره تیم ملی ایران با بی احتیاطی از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در دقایق باقی مانده لحظات سختی را مقابل سوریه تجربه کند.

تلخ و باورنکردنی/ تاریخ برای طارمی تکرار شد!

 به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ درحالی که بازی تیم ملی ایران با سوریه می‌توانست به سادگی برای تیم ملی کشورمان به پایان برسد اما به تساوی کشیده شدن بازی کار را سخت کرد. دقایقی بعد از به تساوی کشیده شدن بازی یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌توانست برای تیم ملی بیفتد، رخ داد. در دقیقه 81 مهدی طارمی بخاطر تمارض در محوطه جریمه سوریه روی پاس در عمق سردار آزمون کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

در چنین دیداری از دست دادن ستاره تاثیرگذاری مثل مهدی طارمی می‌تواند اتفاقی تلخ باشد که به ضرر تیم ملی تمام شود. خصوصا اینکه ما خاطره خوبی از اخراج مهدی طارمی نداریم. 4 سال پیش درجام ملت های آسیا  2019 در دیدار تیم های ایران و چین که با پیروزی 3 گله ایران به پایان رسید با قضاوت عبدالرحمان جاسم، مهدی طارمی از زمین بازی اخراج شد تا برای بازی حساس با عراق دو اخطاره شود و این بازی حساس را از دست بدهد. حالا این بار هم تاریخ تکرار شده تا در صورتی که تیم ملی به مرحله بعد و بازی حساس مقابل ژاپن رسید، باز هم مهدی طارمی را در این مرحله حساس در اختیار نداشته باشیم. 

ویدیوی اخراج مهدی طارمی را ببینید:

برچسب ها
کد خبر : 1564
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

عصبی - 7 ماه پیش

جان‌مادرتون چیو سانسور میکردین؟تو این وضعیت به حد کافی اعصاب خردی داشتیم دیگه نرید رو مخ توروخدا،هی تکرار تکرار صحنه های الکی
1 0
کاربر میهمان

امیرمهدی - 7 ماه پیش

واقعا‌داور‌بازی‌خیلی‌آدم‌بیخودی‌بودبه‌هر‌خطایی‌کارت‌میداد‌ واقعا‌خیلی‌ناراحت‌شدم‌که‌طارمی‌اخراج‌شد????????
3 0
پربازدیدترین اخبار