loader
16:56
0
کد خبر : 12607

احتمال جدایی ایوان تونی قوت گرفت؛ مقصد نامعلوم ستاره ملی‌پوش برنتفورد

ایوان تونی جایی در لیست برنتفورد برای اولین مسابقه فصل این تیم ندارد.

احتمال جدایی ایوان تونی قوت گرفت؛ مقصد نامعلوم ستاره ملی‌پوش برنتفورد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ غیبت ایوان تونی در لیست برنتفورد برای اولین مسابقه فصل مقابل کریستال پالاس هواداران این تیم را شوکه کرد.

در دیداری از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل 25-2024، دو تیم برنتفورد و کریستال پالاس از ساعت 16:30 رفته‌اند. اتفاق ویژه این مسابقه، غیبت ایوان تونی در لیست برنتفورد بوده که شایعات زیادی را پیرامون این بازیکن مطرح کرده‌ است.

علاوه بر الاهلی عربستان که در روزهای اخیر به جذب ایوان تونی علاقه نشان داده، چندین باشگاه لیگ برتری هم این مهاجم ملی‌پوش انگلیسی را زیر نظر دارند. علاوه‌بر آنژه پوستکوغلو که تونی را برای تقویت خط حمله‌ی تاتنهام در نظر گرفته، منچستریونایتد هم او را جایگزینی ایده‌آل برای راسموس هویلوند مصدوم می‌داند و آرسنال هم ممکن است در یک اقدام لحظه‌آخری، برای خرید تونی وارد عمل شود.

توماس فرانک سرمربی دانمارکی برنتفورد در مصاحبه قبل از بازی خود راجع به غیبت تونی توضیح داد و گفت: «چیزهایی در مورد ایوان تونی در حال انجام است و ما تصمیم گرفتیم او را در لیست خود نگذاریم. علاقه وجود دارد و هنوز چیزی تکمیل نشده است. اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است.»

برچسب ها
کد خبر : 12607
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار