loader
05:10
0
کد خبر : 3495

نقشه جنون‌آمیز آنری برای کسب مدال طلای المپیک با خروس‌ها!

اختصاصی/ سرمربی تیم ملی زیر۲۱ ساله‌های فرانسه در نظر دارد تا سه مهاجم باتجربه و توانای فرانسوی را با تیمش به المپیک پاریس ببرد.

نقشه جنون‌آمیز آنری برای کسب مدال طلای المپیک با خروس‌ها!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیری آنری سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های فرانسه، هدایت تیم فوتبال این کشور در بازی‌های المپیک پاریس را عهده‌دار خواهد بود و هدفش این است تا یکی از ارزشمندترین مدال‌های بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را برای کشورش فتح کند؛ مدال طلای فوتبال مردان.

او برای تحقق هدفش، می‌خواهد تا سه بازیکن صاحب نام از تیم بزرگسالان را در تیمش ببیند.

طبق گزارش روزنامه لوپاریزین، آنری قصد دارد تا کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو را به همراه دیگر شاگردانش به المپیک ببرد؛ سه مهاجم تاریخ‌ساز برای تیم ملی فرانسه که می‌توانند سطح کیفی تیم زیر ۲۱ سال را بالاتر ببرند و یک مدال ارزشمند المپیکی را به ویترین افتخاراتشان اضافه کنند. البته باید این را هم در نظر داشت که این بازیکنان برای تیم‌های باشگاهی‌شان به شدت ارزشمند هستند و ممکن است تیم‌های باشگاهی، آنها را در اختیار آنری قرار ندهند.

داستان درمورد امباپه کمی متفاوت است و نمی‌توان درموردش اظهارنظر کرد. قرارداد او با باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه اتمام است و شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او از ماه جولای بازیکن رئال مادرید خواهد بود. حضور در رقابت‌های یورو و سپس آغاز کارش زیر نظر کارلو آنچلوتی.... همه اینها تابستان شلوغی را برای امباپه رقم خواهد زد و حضور در بازی‌های المپیک، ممکن است منشا اختلافات زیادی شود.

اوضاع در مورد گریزمان و اولیویه ژیرو (چهارمین و برترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه) هم تا حدودی مشابه است و کاربرای متقاعد کردن تیم‌های باشگاهی‌شان برای آنکه آنها را دراختیار تیری آنری قرار دهند راحت نیست و باید منتظر ماند و دید که خواسته آنری تا چه حد قابل تحقق خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 3495
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار