loader
04:46
0
کد خبر : 6180

احتمال عملی شدن تهدید تونی؛ نگاه‌های ترسناک کروس در برنابئوی خالی 

اختصاصی/ بعد از اتمام دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ و در شرایطی که همه استادیوم سانتیاگو برنابئو را ترک کرده بودند، تونی کروس با خانواده‌اش در ورزشگاه خالی برنابئو حضور داشت.

احتمال عملی شدن تهدید تونی؛ نگاه‌های ترسناک کروس در برنابئوی خالی 

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، انتشار تصویری از تونی کروس بعد از اتمام دیدار چهارشنبه شب دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ و صعود تاریخی کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا، نگرانی‌های زیادی را در بین هواداران تیم مادریدی ایجاد کرده.

این روزها شایعات متعددی درباره احتمال بازنشستگی تونی کروس در پایان فصل به گوش می‌رسد و درعین حال نه خود کروس و نه فرد دیگری درباره تصمیمش درباره آینده صحبتی نمی‌کنند. در این میان، با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، تونی کروس همراه با سایر هم تیمی‌هایش به رختکن نرفت و در جشن و شادی دوستانش حضور پیدا نکرد. او درشرایطی که سکوها خالی از جمعیت شده بود، در زمین چمن باقی ماند و به استادیوم زل زده بود.

در ابتدا به سمت نیمکت‌ها رفت و بعد وارد زمین چمن شد و همسر و فرزندانش هم به او ملحق شدند. رفتار بدن کروس و نوع نگاه‌هایش خبر از خداحافظی می‌‌داد. هرچند که در حال حاضر این شایعات تنها در حد گمانه‌زنی است.

کروس هنوز صحبتی در مورد آینده‌اش انجام نداده و مادریدی‌ها و بازیکنان تیم معتقدند که او دست کم برای یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند اما خود کروس فعلا سکوت کرده و همین نگرانی‌‌ها در مورد احتمال خداحافظی‌اش در پایان فصل را افزایش داده است. چرا که خود کروس همیشه گفته:« می‌خواهم در اوج بروم.» و چه اوجی باشکوه‌تر از قهرمانی در لالیگا و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و حضور در یورو ۲۰۲۴ در سرزمین مادری؟

در حال حاضر سطح فوتبالی کروس فوق‌العاده است اما خودش نمی‌خواهد بعد از افت فیزیکی خداحافظی کند. در نتیجه اصلا تعجب‌آور نیست اگر او تهدیدش را عملی کرده و در پایان فصل کفش‌هایش را آویزان کند.

برچسب ها
کد خبر : 6180
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار