loader
10:02
0
کد خبر : 14095

اخباری: در انتظار یک روز شیرین و خاطره‌ساز هستیم

سرمربی چادرملو اردکان در خصوص اولین میزبانی تیمش در یزد پیش از تقابل با نساجی صحبت کرد.

اخباری: در انتظار یک روز شیرین و خاطره‌ساز هستیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم چادرملو برای اولین بار در لیگ برتر در تقابل با نساجی در شهر یزد در لیگ برتر از رقیب خود میزبانی می‌کند.

سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو در نشست خبری پیش از مسابقه، از این اتفاق ابراز رضایت کرد و درباره شرایط تیمش گفت.

میزبانی در یزد

خوشحالیم که در شهر یزد حضور داریم. از ۲۱ خرداد، روز تاریخی صعود این تیم به لیگ برتر، حدود سه ماه گذشته و ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم بازی‌هایمان را در شهر یزد و کنار هواداران برگزار کنیم. بسیار خوشحالم که دوباره در این شهر هستیم. از داشتن هواداران در بازی‌های خانگی محروم بودیم و مجبور شدیم بازی‌ها را خارج از یزد برگزار کنیم. فکر می‌کنم اولین بازی لیگ برتر پس از این وقفه ۱۹-۲۰ ساله در استان یزد، فردا یک روز شیرین و خاطره‌ساز برای مردم خواهد بود. همین‌جا از همه مردم یزد دعوت می‌کنم که در استادیوم حضور پیدا کنند و مطمئن باشید که تمام مردم ایران فردا فرهنگ جدید هواداری و غیرت یزدی را خواهند دید. هوادارانی که در پایان فصل گذشته به معنای واقعی یار دوازدهم بودند و با حضورشان به ما کمک کردند. از همه فوتبال‌دوستان ایران نیز دعوت می‌کنم تا شاهد حضور پرشور این هواداران باشند و غیرت یزدی که خواهیم دید.

تقابل با نساجی

درباره بازی هم باید بگویم که تیم نساجی یک تیم ریشه‌دار و قوی است، با یک کادر فنی بسیار مجرب به رهبری آقای ساکت که برای من و مجموعه‌مان بسیار قابل احترام هستند. جایگاه فعلی تیم نساجی در جدول لیگ اصلاً معیار مناسبی برای سنجش توانایی‌های این تیم نیست. بازیکنان ما می‌دانند که با چه حریف سختی روبه‌رو هستند، تیمی که فوتبال تاکتیکی، به روز و برنامه‌ریزی‌شده‌ای ارائه می‌دهد. مطمئنم فردا شاهد یک بازی ناب و تاکتیکی خواهیم بود و ما هم تلاش می‌کنیم تا برنده این دیدار باشیم. بازیکنان ما می‌دانند که هر بازی در لیگ برتر یک فینال است و باید بهترین عملکردشان را ارائه دهند. حالا که مقابل هوادارانمان هستیم، با اعتماد به نفس بیشتری بازی خواهیم کرد. همه بازیکنان تمرینات خوبی داشته‌اند و این وقفه ایجادشده در لیگ به ما کمک کرد تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم

برچسب ها
کد خبر : 14095
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار