loader
13:04
0
کد خبر : 4476

اختصاصی/ خبر بد برای فوتبال ایران؛ قلی‌زاده باید جراحی شود

ستاره ملی‌پوش حاضر در لیگ لهستان به دلیل یک مصدومیت تازه و البته نسبتا شدید بازهم مدتی دور از میادین باشد.

اختصاصی/ خبر بد برای فوتبال ایران؛ قلی‌زاده باید جراحی شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علی قلی‌زاده که بعد از گذراندن یک مصدومیت طولانی مدت توانسته بود به ترکیب تیمش لخ‌پوزنان در لیگ لهستان بازگردد اما دوباره دچار مصدومیت شده و شاید باردیگر مدتی را از ترکیب تیم دور باشد.

او اواخر بهمن ماه سال گذشته او از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و بیش از شش ماه دور از میادین بود. علی قلی که در جام ملت‌های آسیا توانست به ترکیب تیم ملی برگردد، حالا ‌یک باردیگر دچار مصدومیت شده است. گفته می‌شود بخیه عمل جراحی مینیسک این وینگر ملی‌پوش باز شده است. هرچند او فردا(دوشنبه) باید توسط پزشکان باشگاه مورد معاینه قرار بگیرد تا کاملا میزان مصدومیتش مشخص شود اما شاید همین مصدومیت حدود ۲ تا ۳ ماه قلی‌زاده را از میادین دور کند.  

مصدومیت دوباره

ماریوش روماک، سرمربی لخ‌پوزنان در کنفرانس خبری پس از بازی برابر پوگون مصدومیت قلی‌زاده را تایید کرد. با این حال این بازیکن که در هیبت یک قهرمان در تابستان گذشته و با قرارداد ۱.۸ میلیون یورویی از شارلوا به لخ‌پوزنان پیوست، حالا به دلیل اینکه خیلی کم برای این تیم باشگاهی بازی کرده تحت فشار قرار دارد. او از زمان حضورش در این باشگاه تنها در ۱۳ بازی توانسته لخ را همراهی کند و هنوز گل یا پاس گلی را به ثبت نرسانده است.

وینگر ۲۸ ساله تیم ملی ایران حالا با یک مصدومیت تازه مواجه شده و نتوانسته در بازی تیمش برابر پوگون که در نهایت با برد یک، صفر لخ همراه بود حضور داشته باشد. بعد از پایان بازی روماک سرمربی تیم اعلام کرد که علی قلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و به احتمال زیاد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

درحال حاضر دقیقا مشخص نیست که این بازیکن تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود. قرارداد قلی‌زاده با لخ تا اواسط سال ۲۰۲۶ میلادی اعتبار دارد. لخ در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ لهستان قرار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 4476
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار