loader
05:18
0
کد خبر : 3278

اخراج، اخراج و جنجال؛ «کارت باران» در روز اول هفته نوزدهم!

اختصاصی/ استارت هفته نوزدهم لیگ برتر هیجان‌انگیز و پر از اتفاق بود و نشان داد لیگ برتر فوتبال ایران هرچه به پایان نزدیک می‌شود حساس تر و جذاب‌تر خواهد شد.

اخراج، اخراج و جنجال؛ «کارت باران» در روز اول هفته نوزدهم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شاید همه نگاه‌ها در هفته نوزدهم به روز جمعه و بازی مدعیان سرشناس قهرمانی معطوف بود اما فوتبالی‌های خبره می‌دانستند سه بازی روز اول این هفته از مسابقات هم جذاب از آب در خواهند آمد. بازی ملوان در انزلی با گل‌گهر، مسابقه‌ای برای رسیدن به جمع مدعیان کسب سهمیه بود. همه بازی‌ها در انزلی با ملوان به دلیل جو ورزشگاه این تیم جذاب از کار در می‌آیند اما مسابقه‌ای که بتواند این تیم را به رده سوم لیگ برتر برساند، نتیجه‌اش بازی جذاب برابر گل‌گهر می‌شود که امسال با مربی یونانی و تیم جوانش فوتبالی با کیفیت ارائه می‌دهد. با این حال مردان مارینوس اوزینیدیس در بدترین موقع شکست خوردند تا همانطور که شاهد بالا رفتن ملوان در جدول بودند، خودشان به رتبه ششم سقوط کنند.

بازی صنعت‌نفت آبادان با نساجی هم جنگ فرار از سقوط بود. نفت در زمین خودش باید برنده می‌شد اما شاگردان بختیاری‌زاده اصلا عملکرد خوبی از خودشان ارائه نداد و این نساجی بود که بارها دروازه این تیم را تهدید کرد. با این وجود در نهایت با اشتباه باورنکردنی علیرضا رضایی در آخرین ثانیه‌ها، بازی مساوی تمام شد آن هم در حالی که اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

در بازی سوم و دیدار هوادار و ذوب‌آهن هم شاهد اتفاقات جذابی بودیم؛ چهارگل زیبا، پنالتی، اخراج و... اما در نهایت این مسابقه هم ۲-۲ تمام شد.

با همه این‌ها طبق معمول در لیگ برتر ایران، هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم و هرچه بازی‌ها حساس‌تر می‌شود اتفاقات حاشیه‌ای و جنجال‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. در اینجا نگاهی به اتفاقات حاشیه ای این سه بازی می‌اندازیم:

اخراج، اخراج و جنجال

در سه بازی روز اول ۳ کارت قرمز توسط بازیکنان (کمال کامیابی‌نیا، افشار صداقت و محمدرضا یوسفی) و ۵ کارت قرمز را مربیان و اعضای اجرایی تیم‌ها گرفتند؛ آماری که نشان می‌دهد چه هیجان و التهابی در بازی‌های این هفته وجود داشته و به نظر می‌رسد این هیجان هر هفته افزایش پیدا می‌کند.

بازی هوادار - ذوب آهن هشت کارت زرد و یک کارت قرمز درون زمین داشت که کمال کامیابی‌نیا کاپیتان سابق پرسپولیس از کوپال ناظمی گرفت. کامیابی‌نیا که یک کارت زرد داشت در دقیقه ۷۳ خطای خشنی انجام داد و کارت زرد دوم را هم دریافت گرفت. در این بازی مسعود شجاعی و دستیار و برادرش محمود شجاعی و همچنین سرپرست هوادار با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند. مسعود شجاعی سرمربی حال حاضر هوادار به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین اخراج شد.

محمود شجاعی هم  که برادر مسعود است و به عنوان دستیار او در تیم هوادار فعالیت می‌کند؛ مثل خیلی از مربیان دستیارش را از میان نزدیکانش انتخاب کرده. کاری که علی دایی در ایران و مثلا آنجلوتی هم در رئال مادرید می‌کند. با این‌حال نه فقط مسعود که محمود هم در این بازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

محمود شجاعی که سعی می‌کند طوری صحبت کند که پایش به کمیته انضباطی باز نشود؛ بعد از بازی گفت: «همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. فکر می‌کنم آقای ناظمی می‌توانست مدیریت بهتری داشته باشد. مگر می‌شود در یک بازی این همه کارت بدهند! سر کارت زرد اول خیلی ناراحت شدم. من پیش تدارکات ایستاده بودم و هیچ اعتراضی هم نکردم. از ۸۰ متری دویدند و به من کارت دادند و من خیلی تعجب کردم.»

ویدیوی صحبت‌های محمود شجاعی را تماشا کنید:

در بازی صنعت نفت برابر نساجی، شاگردان سهراب بختیاری‌زاده که نمایش خوبی در زمین خودی نداشتند تا دقیقه ۴+۹۰ از حریف خود عقب بودند اما در این زمان دروازه‌بان نساجی علیرضا رضایی روی یک شوت از راه دور دروازه‌اش باز شد. او البته به راحتی می‌توانست توپ را بگیرد اما انگار می‌خواست با سینه استپ کند و توپ از بین پاهایش عبور کرد و وارد دروازه شد. یکی از عجیب‌ترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر همین گل بود.

ویدیوی گل بخودی عجیب علیرضا رضایی را تماشا کنید:

اما جالب است که نفت بعد از این گل می‌توانست بازی را حتی ببرد. آبادانی در یک ضدحمله سریع به سمت دروازه نساجی می‌رفتند که ساکت الهامی سرمربی نساجی وارد زمین شد و داور به این دلیل بازی را متوقف کرد. نکته اینجاست که نفت می‌توانست روی این صحنه حتی به گل برسد. این کار منجر به درگیری اعضای کادرفنی دو تیم شد و داور ساکت الهامی و سهراب بختیاری سرمربیان هر دو تیم را اخراج کرد.

در بازی ملوان و گل گهر در شرایطی که توپ به سود گل گهر راهی کرنر شده بود، یاسر همرنگ سوت پایان نیمه را به صدا درآورد که همین جرقه‌های درگیری کادرفنی دو تیم را زد. در نهایت این درگیری‌ها به اخراج دروازه‌بان نیمکت‌نشین ملوان انجامید. ضمن آنکه پنالتی گرفته شده روی محمد عمری هم بسیار مشکوک بود و اعتراضات گل‌گهری‌ها را به اوج رساند تا روز اول مسابقات هفته نوزدهم،‌ پرحادثه تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به پایان برسد.

برچسب ها
کد خبر : 3278
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار