loader
08:42
1
کد خبر : 1463

پشت‌پرده کارت قرمز دوم فغانی؛ اخراج برای درگیری با سرمربی

اختصاصی/ ستاره تیم ملی فوتبال اردن پس از درگیری با حسن عموته سرمربی این تیم در جریان بازی یک هشتم نهایی برابر عراق، به خانه فرستاده شد.

پشت‌پرده کارت قرمز دوم فغانی؛ اخراج برای درگیری با سرمربی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رکورددار گلزنی در تیم ملی اردن، حمزه الدردور که ۳۵ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده، در دقایق پایانی بازی با عراق در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، با عموته سرمربی تیم در کنار زمین درگیر شد.

این بازیکن ۳۲ ساله علیرغم اینکه روی نیمکت تیم نشسته بود توسط علیرضا فغانی داورایرانی مسابقه اخراج شد. فدراسیون فوتبال اردن در بیانیه ای درباره دلایل اخراج این بازیکن از تیم ملی اعلام کرد که الدردور دستورالعمل های انضباطی تیم را نقض کرده است.

درگیری بازیکن اردن با سرمربی خود و اخراج توسط علیرضا فغانی را ببینید:

تصاویر ویدئویی نشان می دهد که این مهاجم پس از درگیری با سرمربی تیم توسط هم تیمی هایش مهار می شود. حمزه الدردور در این دوره از رقابت ها در دور اول مرحله گروهی و بازی مقابل مالزی و بحرین به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد.

او در جام ملت های ۲۰۱۵ چهار گل در یک بازی و برابر تیم  ملی فلسطین به ثمر رساند. اردن در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود و در این بازی رکورددار گلزنی ملی اش را در اختیار نخواهد داشت.

 

برچسب ها
کد خبر : 1463
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

جمال - 7 ماه پیش

سلام .به نظرم باید تعویض هارو دقیقه ۷۵ به بعد انجام میدادیم ، تا کار به وقت اضافه و پنالتی نکشه. (اشتباه در تعویض)
2 0
پربازدیدترین اخبار