loader
10:05
0
کد خبر : 14099

روز دوم هفته چهارم؛ از تقابل یحیی و مهاجری تا اولین میزبانی یزد در لیگ بعد از ۱۸ سال

پس از برگزاری سه مسابقه جذاب در روز گذشته، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با انجام سه مسابقه دیگر امروز پیگیری خواهد شد.

روز دوم هفته چهارم؛ از تقابل یحیی و مهاجری تا اولین میزبانی یزد در لیگ بعد از ۱۸ سال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته چهارم فوتبال ایران با ۳ بازی آغاز شد  که در حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان به مصاف ملوان رفت و توانست در یک دیدار پرحاشیه و تلخ، با یک گل این تیم را شکست دهد. تراکتور در تبریز متحمل اولین شکست فصل شد و شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان در دیداری پرگل، خالق طولانی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر شدند.

در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر، سه مسابقه برگزار خواهد شد که به بررسی این مسابقات خواهیم پرداخت.

فولاد خوزستان - خیبر خرم آباد؛ مچ اندازی یحیی و مهاجری در اهواز

فولادی‌ها که هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورده و اولین باخت فصل خود را رقم زدند، برای جبران این نتیجه و عقب نماندن از قافله مدعیان لیگ برتری، محکوم به کسب پیروزی در مسابقه فردا در اهواز هستند و یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند نباید در چنین مسابقاتی امتیاز از دست دهد تا فولاد این فصل دوباره چهره خطرناک سابق خود را داشته باشد.

در سمت مقابل خیبر که بازی ابتدایی خود را در تهران مقابل هوادار پیروز شده بود، دو مسابقه خانگی برابر دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن داشته و پس از قبول شکست برابر طلایی‌پوشان و کسب یک تساوی برابر گاندوها، باید در اهواز به مصاف فولاد برود و باید دید شاگردان رضا مهاجری در این دیدار چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

آمار یحیی برابر خیبر و مهاجری باعث امیدواری هواداران خوزستانی است. جایی که سرمربی کنونی فولاد از ۱۰ تقابل با مهاجری فقط یک بار باخته و در ۷ بازی پیروز بوده است. یحیی اما فقط یک بار برابر تیم خیبر قرار گرفته که در آن تک مسابقه برنده بوده و باید دید فردا هم موفق به حفظ این آمار مثبت خود خواهد بود یا خیر.

چادرملو اردکان - نساجی مازندران؛ اولین میزبانی یزد در لیگ برتر پس از ۱۸ سال

سرمه‌ای‌پوشان اردکانی فصل را با پذیرش شکست 3گله مقابل سپاهان آغاز کردند و سپس توانستند برابر شمس‌آذر امتیاز کنند و در نبرد با ملوان بندرانزلی بار دیگر طعم شکست را چشیدند.

کسب تنها یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن باعث شده تا شاگردان سعید اخباری در آغاز کارشان در فصل جدید لیگ برتر، شرایط ویژه و بحرانی داشته باشند و حالا آن‌ها امیدوارند در اولین خانگی رسمی‌شان در یزد در تاریخ لیگ برتر، نساجی را از پیش بردارند و نخستین پیروزی‌شان در تاریخ این رقابت‌ها را هم به‌دست آورند و از وضعیت بحرانی خارج شوند.

شاگردان ساکت الهامی بعد از شکست یک‌گله مقابل فولاد در گام نخست، در واپسین لحظات دوئل با آلومینیوم، از باخت مقابل این تیم گریختند و اولین امتیازشان در فصل جدید را به‌دست آوردند.

با این وجود، هفته سوم هم برای مازنی‌ها با شکست به پایان رسید و آن‌ها این‌بار مغلوب گل‌گهر سیرجان شدند تا یک امتیاز در رتبه چهاردهم جدول حضور یابند. شاگردان ساکت الهامی در اولین دوئل تاریخ چادرملو و نساجی امیدوار به کسب 3 امتیاز در یزد هستند تا از وضعیت بحرانی به‌وجود آمده خارج شوند.

آلومینیوم اراک - هوادار تهران؛ تقابلی برای فراز از بحران

شاگردان مجتبی حسینی در لیگ بیست‌وچهارم کار خود را با تساوی مقابل استقلال خوزستان در اهواز آغاز کردند؛ آن‌هم در مسابقه‌ای که با درخشش محمد خلیفه، دروازه‌بان 19 ساله خود موفق به کسب امتیاز شدند. بعد از متوقف‌کردن استقلال خوزستان، سفیدوسبزپوشان اراکی در یک‌قدمی کسب 3 امتیاز مقابل نساجی بودند اما در واپسین لحظات، برد اراکی‌ها به تساوی تبدیل شد.

در آخرین هفته پیش از فیفادی هم آلومینیوم در بیرون از خانه مغلوب مس رفسنجان شد تا این تیم با کسب تنها 2 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول حضور یابد. اراکی‌ها که در سودای تک‌رقمی‌شدن رتبه‌شان در جدول لیگ بیست‌وچهارم هستند، امیدوارند که بتوانند در مسابقه خانگی فردا طلسم‌شکنی کنند و اولین پیروزی‌شان در لیگ بیست‌وچهارم را جشن بگیرند.

هوادار با هدایت مهدی رحمتی هم شروع خوبی در لیگ بیست‌وچهارم نداشته و نه‌تنها بنفش‌پوشان تنها تیم بدون گل زده لیگ بیست‌وچهارم محسوب می‌شوند، بلکه شاگردان رحمتی در مسیر کسب امتیاز هم نتوانسته‌اند گام‌های موفقی بردارند و از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز در کارنامه بنفش‌پوشان دیده می‌شود.

شکست یک‌گله برابر خیبر، تساوی مقابل ذوب‌آهن و باخت 4گله در جدال با تراکتور باعث شده تا هوادار قعرنشین لیگ بیست‌وچهارم باشد و حالا رحمتی امیدوار است که برابر تیم سابق خود از شرایط بحرانی خارج شود و طعم پیروزی در قامت سرمربی تیم هوادار را سرانجام بچشد.

برچسب ها
کد خبر : 14099
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار