loader
23:06
0
کد خبر : 11668

مصاحبه عجیب تن‌هاخ: می‌توانستم سرمربی تیم بهتری شوم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره چالش‌های پیش روی خود در فصل جدید لیگ برتر صحبت کرده است.

مصاحبه عجیب تن‌هاخ: می‌توانستم سرمربی تیم بهتری شوم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اریک تن‌هاخ پس از ابقا روی نیمکت منچستریونایتد، تیمش را برای فصل جدید لیگ برتر انگلیس آماده می‌کند.

این سرمربی هلندی که توانست تیم خود را پس از یک فصل کابوس‌وار به قهرمانی در جام حذفی انگلیس برساند، در خصوص وضعیت دشوار کار در یونایتد صحبت کرد و گفت: «وقتی کارم را در این باشگاه شروع کردم، خیلی‌ها به من توصیه‌های منفی می‌کردند. می‌توانستم به پروژه‌هایی با شرایط و ساختار بسیار بهتر بروم اما من منچستریونایتد را انتخاب کردم. احساس می‌کردم می‌خواهم به منچستریونایتد بروم و این چالش را بپذیرم؛ هرچند می‌دانستم بسیار سخت و دشوار خواهد بود. ما تاکنون بر موانع زیادی غلبه کرده‌ایم و برای رسیدن به اهدافمان باید تلاش بیشتری کنیم اما من معتقدم در مسیر درستی هستیم. اتفاقات مثبتی که در تابستان رخ داد، به ما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانیم روند پیشرفت خود را تسریع کنیم.»

تن‌هاخ همچنین درباره حواشی درگیری فصل گذشته خود با جیدون سانچو و بازگشت این وینگر انگلیسی به تمرینات یونایتد صحبت کرده است:«ما این موضوع را پشت سر گذاشتیم و درباره آن صحبت کردیم. حالا هر دو طرف می‌دانیم انتظارات چیست و چگونه باید کار کنیم. وقتی من سرمربی شدم، به بازیکنان باکیفیت نیاز داشتم تا تیم خوبی بسازم و او قطعا بازیکن بسیار خوبی است. آیا سانچو عذرخواهی کرد؟ باید بگویم ما در بیانیه خودمان هر چیزی که لازم بود را به شما گفتیم.»

منچستریونایتد‌ پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس، در سوپرجام انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 11668
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار