loader
11:47
0
کد خبر : 2042

ارزش تیم ایران، بالاتر از مجموع ارزش هر دو فینالیست!

اختصاصی/ فینال این دوره از جام ملت‌های آسیا، عصر روز شنبه با مصاف دو تیم قطر و اردن برگزار خواهد شد.

ارزش تیم ایران، بالاتر از مجموع ارزش هر دو فینالیست!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر، قبل از برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا کمتر کسی فکرش را می‌کرد که فینال این دوره با مصاف دو تیم قطر و اردن رقم بخورد و اکثر هواداران و کارشناسان، فینال ایران و کره‌جنوبی را پیش بینی می‌کردند.  
نکته جالب توجه در این میان، ارزش بازیکنان دو فینالیست این دوره از رقابت‌هاست که ارزش رختکن قطر 17.1 میلیون دلار و ارزش رختکن اردن 14.7 میلیون دلار برآورد شده است. 
در این بین، ارزش برآورد شده تیم‌های بزرگی که از راهیابی به فینال بازماندند نیز جالب توجه است. ارزش تیم ملی ژاپن 343 میلیون دلار، کره جنوبی 208.5 میلیون دلار و ایران 55.1 میلیون دلار برآورد شده است. علاوه بر این تیم‌ها، ارزش تیم‌های دیگری مثل استرالیا، امارات و عربستان نیز به مراتب بالاتر از دو فینالیست حاضر در فینال لوسیل است.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قهرمان این دوره از رقابت‌ها، پاداشی 5 میلیون دلاری دریافت خواهد کرد و پاداش تیم نایب قهرمان، 2 میلیون دلار خواهد بود.
این بازی، سومین فینال عربی تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهد بود و پیش از این در سال 1996، دو تیم عربستان و امارات یک فینال تمام عربی را برگزار کرده بودند و در سال 2007 هم دو تیم عربستان و عراق به فینال رسیده بودند.

برچسب ها
کد خبر : 2042
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار