loader
12:38
0
کد خبر : 7408

ارزش رختکن‌های دو فینالیست لندن: پول بهتر است یا پشتکار؟

اختصاصی / با نیم نگاهی به مقایسه ارزش رختکن‌های دو تیم رئال مادرید و بوروسیا دورتموند، در آستانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، به فاصله عظیم اقتصادی دو باشگاه بیش از پیش پی می‌برید.

ارزش رختکن‌های دو فینالیست لندن: پول بهتر است یا پشتکار؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شنبه شب دو تیم رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

درفوتبال اروپا، اگر تیمی باشد که در دو دهه اخیر همواره و هر فصل رختکنی پرستاره و ارزشمند داشته، تیمی نیست به جز رئال مادرید. شرایط این تیم در فصل جاری هم مستثنی نیست. آن‌ها بازیکنان بزرگ و پرآوازه‌ای از تونی کروس و لوکا مودریچ گرفته تا جود بلینگام، فدریکو والورده، رودریگو و وینیسیوس را در رختکنشان دارند و دیر یا زود، کیلیان امباپه جنجالی نیز به رختکن این تیم ملحق خواهد شد.

اما شرایط تیمی که در دیگر سوی میدان ومبلی مقابل آنها صف آرایی خواهد کرد به چه ترتیب است؟ دورتموند گرچه فوتبالیست‌های بسیار خوبی دارد که با اتکا به مهارت‌ها و توانایی‌های آنها به فینال ومبلی رسیده، ولی هیچ یک از این بازیکنان، در لیست بازیکنان تراز اول و گران قیمت دنیای فوتبال جایی ندارند.

از همین رو مقایسه ارزش رختکن دو تیم، دود از سر هر هواداری بلند می‌کند. در شرایطی که ارزش رختکن رئال مادرید حدود ۱.۰۴۰ میلیون یورو برآورد می‌شود، ارزش رختکن زردپوشان آلمانی، کمتر از نصف تیم مادریدی و معادل ۴۶۵ میلیون یورو برآورد شده است.

هرچند که شاگردان ترزیچ در جریان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرده‌اند که موفقیت تنها با اتکا به جیب پرپول و نام پرآوازه نیست و می‌توان با تکیه به مهارت‌های فوتبالی، حتی تا فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت.

برچسب ها
کد خبر : 7408
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار