loader
20:59
0
کد خبر : 9245

از دست دادن یورو، دلیل تغییر چهره عجیب گریلیش

اختصاصی / جک گریلیش بازیکن باشگاه منچسترسیتی در تعطیلات تابستانی، دستی به سر و و روی ظاهرش کشیده است.

از دست دادن یورو، دلیل تغییر چهره عجیب گریلیش

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی انگلیس در جریان دیدارش مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ ، یک تماشاگر ویژه خواهد داشت که با ظاهری متفاوت بازی تیم ملی کشورش را تماشا خواهد کرد.

جک گریلیش، ستاره باشگاه منچسترسیتی تماشاچی ویژه‌ای است که از طریق تلویزیون بازی تیم ملی کشورش را دنبال خواهد کرد. این درحالی است که اندکی قبل از آغاز رقابت‌های یورو بود که گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیر، نام وینگر باشگاه سیتی را از لیست بازیکنان آماده تیمش خط زد و بدین ترتیب او شانس حضور در این تورنمنت را از دست داد.

حالا جک گریلیش که تعطیلات تابستانی‌اش را پشت سرمی‌گذارد، سعی می‌کند تا به هر نحوی شده، این غم و غصه را فراموش کند. او که این روزها با دوستانش به سنت‌تروپه رفته است، با موهایی بلند و صاف و کلاهی سیاه در این منطقه توریستی در فرانسه دیده شده است.

یکی از افرادی که او را با ظاهر جدیدش دیده بود، در این باره به خبرنگار روزنامه سان گفت:« همه چیز خیلی مضحک به نظر می‌رسید. مردمی که آنجا در ساحل حضور داشتند، باید دوبار به او نگاه می‌‌کردند تا مطمئن می‌شدند که خود گریلیش است. جک بیشتر شبیه هالند بود تا خودش.»

برچسب ها
کد خبر : 9245
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار