loader
11:48
0
کد خبر : 13328

از دوئل جذاب الهامی و تارتار در قائمشهر تا تلاش سپاهان برای بازپس‌گیری صدر!

روز دوم هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری ۴ دیدار ادامه پیدا می‌کند که به جز بازی جذاب و حساس پرسپولیس و فولاد، سه مسابقه دیگر هم در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

از دوئل جذاب الهامی و تارتار در قائمشهر تا تلاش سپاهان برای بازپس‌گیری صدر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از برگزاری نیمی از مسابقات هفته سوم لیگ برتر در روز پنجشنبه و صدرنشینی موقت تراکتور با برتری مقابل هوادار و شکست دور از انتظار آبی های پایتخت مقابل هم نام خوزستانی، حالا همه منتظر بازی های روز جمعه لیگ برتر خواهند بود تا منتظر باشند و ببینند که چه نتایجی به دست خواهد آمد.

ملوان - چادرملو؛ تازه واردها به انرلی می‌روند

از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، ملوان در بندر انزلی میزبان چادرملو ارکان است. دیداری که بهترین فرصت برای شاگردان مازیار زارع است تا قبل از تعطیلات فیفادی، بالانشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر را تثبیت کنند.

انزلی‌چی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق عمل کرده‌اند. تیم نظامی فوتبال ایران که به واسطه امتیاز ویژه و منحصر سربازگیری توانسته پای ستاره هایی نظیر امید نورافکن را به تیم خود باز کند، پس از برد گل‌گهر در انزلی، مقابل استقلال هم توانست یک امتیاز کسب کند و حالا می‌تواند با کسب یک برد خانگی دیگر، هفت امتیازی شده و با شرایط بسیار مناسبی راهی تعطیلات فیفادی شود.

در سمت مقابل اما چادرملو که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، فقط موفق به کسب یک امتیاز شده است. شاگردان سعید اخباری دیدار اول خود برابر سپاهان را واگذار کردند و مقابل شمس آذر قزوین هم به تساوی رسیدند و باید دید سرمه‌ای پوشان اردکانی در این مسابقه موفق به کسب اولین برد تاریخ لیگ برتری خود خواهند شد یا نه.

باتوجه به اولین حضور چادرملو در لیگ برتر، این مسابقه اولین دیدار تاریخ مابین دو تیم خواهد بود و جالب اینکه سرمربیان دو تیم یعنی مازیار زارع و سعید اخباری هم سابقه هیچ رویارویی مقابل یکدیگر و تیم مقابل را ندارند تا دیدار فردا یک مسابقه اولین‌ها برای همه باشد.

نساجی - گل‌گهر؛ الهامی در جست‌و‌جوی اولین سه امتیاز فصل

نساجی در قائمشهر میزبان گل گهر سیرجان است. دیداری که نساجی در سه بازی اخیر همواره بازنده بوده و حالا می‌خواهد این روند تبدیل به پوکر باخت نشود.

تیم مازندرانی هم جزو تیم هایی است که هنوز رنگ پیروزی در فصل جدید را ندیده‌اند و از دو بازی گذشته خود فقط موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند. نساجی دیدار اول خود را مغلوب فولاد شد و در بازی گذشته به لطف گل دقایق پایانی محمد عباس‌زاده از شکست گریخت و باید دید ساکت الهامی در این مسابقه خانگی بالاخره موفق به بهبود شرایط تیمش خواهد شد یا که خیر.

در سمت مقابل گل‌گهر سیرجان قرار دارد که پس از شکست در بازی ابتدایی برابر ملوان، توانست دومین دیدار خود را با برد به پایان برساند و حالا با امید تداوم پیروزی های اخیرش مقابل نساجی به قائمشهر سفر کرده و باید دید خواهد توانست چهارمین شکست متوالی را هم به ببرهای مازنی تحمیل کند یا نه.

دو تیم ۱۰ مرتبه در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار ۵ برد برای تیم سیرجانی بوده و نساجی ۲ بار برنده شده اما نکته مهم اینجاست که گل‌گهر هر سه دیدار اخیر را با برد پشت سر گذاشته که دو بازی هم در قائمشهر بوده و باید دید بالاخره این روند ناکامی برای نساجی به اتمام خواهد رسید یا نه.

سپاهان - شمس آذر؛ پیش به سوی ۹ امتیازه شدن!

سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان شمس آذر قزوین است. دیداری که باتوجه به تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان، خارج از اصفهان برگزار می‌شود تا سپاهان هم جزو تیم های خانه به دوش لیگ برتر محسوب شود.

سپاهان اما می‌تواند در پایان هفته سوم تنها تیمی باشد که با کسب امتیازات صد در صدی و صدرنشینی قاطعانه به تعطیلات فیفادی می‌رود و این موضوع انگیزه بزرگ شاگردان ژوزه مورایس در تقابل با شمس آذر قزوین خواهد بود. طلایی پوشان در دو هفته گذشته توانسته‌اند از شد چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد بگذرند و حالا باید دید در سومین دیدار چه می‌کنند.

در سمت مقابل اما شمس آذر جزو تیم هایی است که هنوز موفق به مزه کردن طعم شیرین پیروزی در فصل جدید نشده و از دو بازی گذشته خود به یک مساوی رسیده است. تیم قزوینی دیدار اول خود برابر استقلال را واگذار کرد و هفته قبل هم تساوی پرحاشیه‌ای برابر چادرملو اردکان داشت و باید دید شاگردان سعید دقیقی قبل فیفادی موفق به سر و سامان دادن شرایط خود خواهند شد یا نه.

دو تیم اما سابقه دو تقابل لیگ برتری دارند که هر کدام موفق به کسب یک پیروزی شده‌اند و البته یک دیدار جام حذفی هم مابین سپاهان و شمس آذر برگزار شده که طلایی پوشان برنده میدان بوده‌اند.

چهره ویژه این دیدار حسین گودرزی خواهد بود؛ مدافع چپ فصل گذشته شمس آذر قزوین که راهی سپاهان شده و باید مقابل هم تیمی های سابقش قرار بگیرد. همچنین دو خرید خارجی سپاهان یعنی استیون انزونزی و ابوبکر کامارا هم می‌توانند در صورت بازی کردن، از چهره‌های ویژه این مسابقه باشند.

برچسب ها
کد خبر : 13328
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار