loader
04:12
0
کد خبر : 3384

از شایعه تا واقعیت: خودکشی دنی آلوز در زندان؟

اختصاصی / در ساعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبر عجیبی درباره دانی آلوز، مدافع سابق تیم ملی برزیل دست به دست می‌شود که حکایت از آن دارد که او در زندان خودکشی کرده است.

از شایعه تا واقعیت: خودکشی دنی آلوز در زندان؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دنی آلوز مدافع سابق تیم ملی برزیل و باشگاه‌های سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن، چندی پیش با اتهام تجاوز جنسی روانه زندان شد و در ساعات اخیر شایعه‌ای نگران‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود که خبر از خودکشی او در زندان دارد. این ماجرا موجی از گمانه‌زنی و واکنش‌های مختلف را در بین کاربران اینترنت به همراه داشته است.

ریشه شایعه کجاست؟

اما این شایعه از کجا مطرح شده؟ همه چیز از کامنت یک روزنامه‌نگار برزیلی به نام پائولو آلبرکرکه که برای روزنامه او گلوبو برزیل کار می‌کند کلید خورد! او تائید کرد که دنی آلوز تصمیم گرفته تا به زندگی‌اش پایان دهد و در اینباره نوشت: «طبق اطلاعاتی که دریافت کرده‌ام، آلوز خودش را در زندانی در کاتالونیای اسپانیا، کشته است.» و البته تا لحظاتی پیش، خبری رسمی که این گمانه‌زنی را تائید کند، منتشر نشده بود.

موج شایعات درباره خودکشی او در زندان، بحث‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و هزاران نفر دراین باره اظهارنظرهای متفاوتی مطرح کردند. برخی‌ها این موضوع را سوژه خنده کرده‌اند و عده‌ای دیگر این شایعه را تکذیب کرده و یا از عدم اطلاع‌رسانی رسمی دراین باره شکایت دارند.

یک ماه پیش بود که شبکه تله سینکو، در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که در زندانی که آلوز در آن حضور دارد، پروتکل ضد خودکشی فعال است و طبق گزارش یکی از هم‌سلولی‌های او، وضعیت روحی و عاطفی آلوز، هرروز نگران‌کننده‌تر از دیروز می‌شود. اما به جز این صحبت‌ها، خبر دقیقی از شرایط روحی این مدافع برزیلی منتشر نشد.

تکذیب شایعه در رسانه‌های بین‌المللی

طبق گزارش روزنامه ترومه پرو، شبکه تلویزیونی اسپانیایی RTVE، خبر خودکشی آلوز در زندان Penitenciario Brians ۲ را تکذیب شده است. در ادامه هم دقایقی پیش مارسلو بچلر، روزنامه‌نگار برزیلی هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مدیربرنامه‌های آلوز، بعد از صحبت کردن با وکیل او، این شایعه را تکذیب کرده است. اعضای خانواده و همسر سابق دنی آلوز هم این خبر را تائید نکرده‌اند.

در فوریه گذشته، دادگاهی در شهر بارسلونا دنی آلوز را به جرم تجاوز جنسی به دختری ۲۳ ساله در رستورانی در بارسلونا، به چهار سال و نیم زندان و در عین حال پرداخت ۱۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت محکوم کرد و او از چندی پیش در زندان به سر می‌برد. در طول این مدت، آلوز همواره بر بیگناهی‌اش تاکید داشت و حتی شنیده می‌شد که ممکن است نسبت به این حکم درخواست فرجام خواهی بدهد. این در حالی است که پیش از این، وکیل این دختر، خواهان حبس آلوز برای ۱۲ سال شده بود.

برچسب ها
کد خبر : 3384
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار