loader
14:06
0
کد خبر : 1972

از فریاد شادی تا آه حسرت؛ از لرزیدن تور تا لرزیدن تیرک!

اختصاصی/ کاپیتان تیم ملی در دیدار مقابل قطر روز عجیبی را پشت سر گذاشت. از اوج شادی تا اوج حسرت و غم...

از فریاد شادی تا آه حسرت؛ از لرزیدن تور تا لرزیدن تیرک!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا جهانبخش در جام ملت های قطر۲۰۲۳ یکی از بهترین های تیم ملی ایران بود. در بازی نیمه نهایی برابر قطر، وینگر راست و شماره ۷ تیم ملی نیز نمایش خوبی داشت و چند بار با ارسال ها و ضرباتش دروازه قطر میزبان را با خطر مواجه کرد.

در شرایطی که تیم ملی با نتجه 2-1 از حریف خود عقب بود، داور پس از بررسی صحنه مشکوک در محوطه جریمه قطر و مشورت با تیم VAR یک ضربه پنالتی به سود ایران اعلام کرد؛ ضربه ای که علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی با خونسردی هرچه تمام تر به تور دروازه میزبان دوخت:

 

اما بزرگترین موقعیت جهانبخش در دقیقه ۱۳+۹۰ و در آخرین دقیقه وقت های اضافه اعلام شده توسط داور روی خلاقیت این بازیکن به دست آمد اما ایران و جهانبخش آنقدر خوش شانس نبودند. ضربه زیبا و دقیق جهانبخش از داخل محوطه جریمه به زاویه مخالف زده شد و توپی که می توانست به تور دروازه قطر دوخته شود به تیر دروازه خورد و بیرون آمد. خیلی ها فکر کردند این ضربه وارد دروازه می شود اما از شانس بد حتی توپ برگشتی نیز مقابل بازیکنان ایرانی نیفتاد تا یکی از بهترین موقعیت های تیم ملی اینگونه از دست برود.

جهانبخش که پنالتی پیروزی بخش برابر ژاپن و ضربه پنالتی مساوی را برابر قطر در نیمه نهایی تبدیل به گل کرده بود در آخرین دقیقه چند میلیمتر با خوشبختی فاصله داشت.

در این تصاویر فریم به فریم ضربه زیبای جهانبخش را در دقیقه ۱۳ وقت‌های تلف‌شده می‌بینید:

عکاس: پویا قربانی/ اختصاصی فوتبال برتر از قطر

برچسب ها
کد خبر : 1972
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار