loader
03:40
0
کد خبر : 2618

از مشت به صورت مهاجم تا بیرون کشیدن تیم؛ جنجال در لیگ عراق! + فیلم

دیدار نیرو هوایی و القاسم از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال عراق به دلیل تصمیم داور برای اعلام یک ضربه پنالتی، به جنجال کشید شد و نیمه‌تمام ماند.

از مشت به صورت مهاجم تا بیرون کشیدن تیم؛ جنجال در لیگ عراق! + فیلم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شب گذشته جدال تیم‌ها نیرو هوایی و القاسم در هفته پانزدهم لیگ فوتبال عراق، به جنجال کشیده شد!

در این بازی داور در یک صفحه که گلر القاسم با مشت به صورت ایمن حسین مهاجم نیرو هوایی به صورت غیرعمدی در محوطه جریمه زد، برای بازبینی صحنه  به VAR مراجعه کرد. عجیب اینجاست که ایمن حسین تا لحظه‌ای توپ در آستانه ورود به دروازه بود، واکنشی نسبت به این ضربه نداشت اما به محض اینکه توپ به گل تبدیل نشد، روی زمین افتاد و از درد به خود پیچید!

در ادامه داور بعد از بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و در بازگشت نقطه پنالتی را نشان داد. سرپرست باشگاه القاسم هم در واکنش به این تصمیم، بازیکنانش را از زمین بیرون کشید تا بازی نیمه‌تمام بماند. ضمن اینکه داور مسابقه «علی عبدالجبار» مربی القاسم را نیز با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

داور در ادامه هم به دلیل اینکه تیم القاسم زمین را ترک کرد، سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع نیرو هوایی اعلام شود.

فیلم کامل این اتفاقات را در این ویدیو ببینید:

برچسب ها
کد خبر : 2618
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار