loader
12:02
0
کد خبر : 11255

المپیک 2024 پاریس / از گم شدن حلقه ازدواج در مراسم افتتاحیه تا عذرخواهی از همسر!

اختصاصی / جیانمارکو تامبری قهرمان پرش ارتفاع ایتالیا و پرچمدار این کشور در جریان مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴، حلقه ازدواجش را در هنگام برگزاری این مراسم گم کرد.

المپیک 2024 پاریس / از گم شدن حلقه ازدواج در مراسم افتتاحیه تا عذرخواهی از همسر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرچمداری کاروان کشور در تورنمنتی مثل المپیک، افتخاری است که جیانمارکو تامبری ایتالیایی هرگز فراموشش نخواهد کرد. اما این روز زیبا، برای او با یک اتفاق تلخ همراه بود.

او که همراه با آریانا اریگو، بانوی شمشیرباز ایتالیایی، پرچم‌داران کاروان کشورشان در مراسم افتتاحیه بود، در جریان این مراسم به خاطر بی‌احتیاطی، حلقه ازدواجش را گم کرد. به نظر می‌رسد که حلقه‌اش به داخل رودخانه سن افتاده است.

این ورزشکار ایتالیایی با انتشار پستی در اینستاگرام از این اتفاق ابراز تأسف و از همسرش عذرخواهی کرد و البته این اتفاق را ماجرایی خنده‌دار خواند.

تامبری در اینباره نوشت: «حجم بالای آب، کاهش وزن زیاد در ماه‌های اخیر و شاید هم اشتیاق زیاد برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک. احتمالاً این سه عامل باعث شد تا به یک‌باره ببینم که حلقه از دستم پرواز کرده است. با چشمانم فقط آن را تعقیب کردم. حس کردم که داخل قایق به زمین می‌افتد. بارقه امیدی در من بود ولی متاسفانه، جهش حرکتش در مسیر دیگری پیش رفت. هزار بار در هوا پیچ و تاب خورد و داخل آب افتاد. دیدم که در آب فرو رفت. انگار دوست داشت که آنجا بماند.»

این ورزشکار ایتالیایی که در المپیک توکیو موفق به فتح مدال طلا شده بود، با متنی متفاوت از همسرش به خاطر گم کردن حلقه‌اش عذرخواهی کرد.

او در ادامه پیغامش خطاب به همسرش نوشت: «اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، چه جایی بهتر از اینجا. حلقه ازدواجمان برای همیشه در بستر رودخانه شهر عشق می‌ماند؛ در حالی به تماشای پرواز حلقه ایستادم که سعی می‌کردم تا پرچم سه رنگ ایتالیا را در بالاترین نقطه ممکن، آن هم در افتتاحیه مهمترین رویداد ورزشی جهان به اهتزاز در بیاورم. اگر بخواهم یک عذرخواهی تنظیم کنم، چه تصویرسازی‌ای بهتر از این. اگر بخواهی حلقه ازدواج تو را هم به رودخانه سن می‌اندازیم تا حلقه‌هایمان برای همیشه با هم باشند و بهانه دیگری داشته باشیم تا دوباره با هم عهدمان را تجدید کنیم.»

برچسب ها
کد خبر : 11255
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار