loader
03:38
0
کد خبر : 1360

آنالیز/ استرالیا قابل پیش‌بینی؛ تاجیکستان علیه آمار و ارقام

اختصاصی/ آمار و ارقام دو بازی جذاب روز گذشته جام ملت‌های آسیا نکات جالبی در خود دارد.

آنالیز/ استرالیا قابل پیش‌بینی؛ تاجیکستان علیه آمار و ارقام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مرحله حذفی جام ملت های آسیا یک  اتفاق قابل پیش بینی و یک شگفتی داشت. استرالیا مطابق انتظار با 4 گل اندونزی را شکست داد و در دیگر بازی، تاجیکستان که با صعودش به یک هشتم به عنوان شگفتی جام ملت های 2023 قطر مطرح شده بود با شکست امارات و سرمربی مطرحش پائولو بنتو سورپرایز را کامل کرده و برای اولین بار به یک چهارم نهایی رسید.

قابل پیش‌بینی

استرالیا در مسابقه‌ای که با 4 گل برنده شد حدود 51 درصد و اندونزی 49 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما این نزدیکی در میزان دراختیار داشتن توپ در نتیجه به دست آمده نمود نداشت. استرالیایی ها 222 پاس و بازیکنان اندونزی 176 پاس داده اند. اما در PPDA یا همان "تعداد پاس های حریف برای هر اقدام دفاعی" که میزان و شدت پرسینگ را نشان می دهد اندونزی شرایط بهتری داشته است. اندونزی در این بخش عدد 9.6 را به دست آورده یعنی به ازای هر 9.6 پاس بازیکنان استرالیا، بازیکنان اندونزی اکشن دفاعی داشته اند. این عدد برای استرالیا در این مسابقه 12.7 بوده است.

17 سانتر استرالیا و 7 سانتر اندونزی در این بازی انجام داده اند. تعداد کرنرها نیز 5،یک به نفع استرالیا بوده است.

آنالیز بازی استرالیا- اندونزی

غیر قابل پیش‌بینی

امارات نیز در مسابقه ای که مالکیت توپ بیشتری داشت به حریفش تاجیکستان باخت.امارات 65.1 و تاجیکستان 34.9 درصد توپ را در اختیار داشته‌اند. در این بازی امارات در پاس(380)، پرسینگ (10.3)،  تعداد سانتر(37) و تعداد کرنر(12) عملکرد بهتری نسبت به تاجیکستان داشته است. شاگردان پیتر شگرت در این بازی 207 پاس دادند و در پرسینگ 17.7 بوده اند. آنها27 سانتر و 9 کرنر در این بازی زدند و از نظر آماری از حریف پایین تر بودند اما در نهایت در ضربات پنالتی برنده شدند.

آنالیز بازی امارات- تاجیکستان

برچسب ها
کد خبر : 1360
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار