loader
16:57
0
کد خبر : 4928

استقبال از کاروان PSG با توهین به دمبله و تشویق امباپه

اختصاصی / کاروان باشگاه پاری سن ژرمن حالا در شهر بارسلونا به سر می‌برد و در بدو ورود استقبال عجیبی از این تیم به عمل آمد.

استقبال از کاروان PSG با توهین به دمبله و تشویق امباپه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کاروان پاری سن ژرمن در شرایطی ظهر دوشنبه وارد شهر بارسلونا شد که دو چهره جدید در این کاروان دیده می‌شد. عجیب اینجا بود که در بدو ورود آنها به هتل W  بارسلونا، عثمان دمبله ستاره فعلی پاری سن ژرمن که پیش از این در بارسلونا بازی می‌کرد، با فحش و توهین هواداران تیم کاتالان روبرو شد.

لوئیز انریکه و شاگردانش بدون هیچ دردسری به بارسلونا رسیدند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند ولی عجیب اینجا بود که برخی از هواداران بارسلونا که در مقابل هتل محل اقامت کاروان پاری سن ژرمن منتظر آنها بودند، با دیدن عثمان دمبله به او توهین کردند. دلیل دلخوری آنها از دمبله، جدایی جنجالی او از تیم کاتالان در تابستان گذشته بود.

از سوی دیگر کیلیان امباپه جزو بازیکنانی بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

در بین مسافران پاری سن ژرمن، دو بازیکن حضور داشتند که نامشان در لیست این تیم در بازی رفت پارک دو پرنس دیده نمی‌شد. یکی از آنها اشرف حکیمی بود که به دلیل تکمیل تعداد کارت‌های زردش، در بازی رفت از حضور در زمین محروم بود و نفر دوم نوردی موکیه له بود که به دلیل مصدومیت بازی رفت را از دست داده بود.

برچسب ها
کد خبر : 4928
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار