loader
19:42
0
کد خبر : 13116

استقلال تکذیب کرد؛ هیچ تغییری در مدیریت باشگاه در کار نیست

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ تغییری در کادر مدیریتی این تیم صورت نخواهد گرفت.

استقلال تکذیب کرد؛ هیچ تغییری در مدیریت باشگاه در کار نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ روابط عمومی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر قریب‌الوقوع در مدیریت باشگاه را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است که هلدینگ خلیج فارس به عنوان حامی مالی باشگاه، از ابتدای فصل جاری حمایت‌های همه جانبه‌ای از تیم استقلال داشته و برنامه‌ریزی برای تغییرات مدیریتی در دستور کار این هلدینگ قرار ندارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، در این اطلاعیه آمده است: هلدینگ خلیج فارس که با وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس پاک‌نژاد، همراهی و همکاری کامل دارد، توانسته در فصل جدید لیگ برتر کمک قابل توجهی به تقویت تیم، رفع مشکلات مالی و برطرف کردن بخش قابل توجهی از دغدغه هواداران تیم پرافتخار استقلال بکند و این تیم در آرامش و اقتدار این فصل را آغاز کرده است.

با توجه به حمایت هلدینگ بزرگ خلیج فارس و مدیرعامل قدرتمند و حمایت گر آن از تیم استقلال و تمرکز این هلدینگ و مدیریت باشگاه برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و همچنین رقابت‌های داخلی تاکید می‌شود که تغییر مدیریت باشگاه استقلال که به تازگی از سوی هیات مدیره جدید منصوب شده، اساسا در دستور کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و این خبرسازی‌های جعلی با هدف برهم زدن تمرکز بازیکنان و تخریب و تضعیف تیم صورت می‌گیرد.

 

برچسب ها
کد خبر : 13116
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار