loader
03:03
0
کد خبر : 3236

استقلال خوزستان- استقلال تهران؛ برادرکشی در اهواز؟

در یکی از مسابقات جذاب و حساس هفته نوزدهم، تیم جواد نکونام باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان متحول شده برود.

استقلال خوزستان- استقلال تهران؛ برادرکشی در اهواز؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در آخرین و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر استقلال در آخرین بازی خود قبل از دربی به مصاف همنام خوزستانی‌اش خواهد رفت. شاگردان جواد نکونام پس از حذف غیرمنتظره از جام حذفی حالا تمام تمرکز و انرژی خود را برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند گذاشت تا همچنان تا هفته پایانی لیگ صدرنشین باقی بمانند. شاید یکی از مهم‌ترین گام‌های استقللال در این مسیر، پیروزی مقابل برادر کوچک‌تر در اهواز باشد. تیمی که در نیم‌فصل دوم با جذب چند بازیکن باکیفیت خارجی تبدیل به یک رقبت سرسسخت شده اما شکست هفته اخیر آنها مقابل تراکتور کمی پیروزی دور از انتظارشان مقابل آلومنیوم اراک را به حاشیه برد. 

این تیم با ۲۴ گل خورده سومین خط دفاعی ضعیف لیگ محسوب می‌شود و شاید در این شرایط قرار گرفتن مقابل دومین خط حمله موفق لیگ کار سختی برای شاگردان سیروس پورموسوی باشد. 

استقلال خوزستان دو روز قبل پنجمین بازیکن خارجی‌اش را هم از اکوادوربه خدمت گرفت تا به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود. این تیم برای بقا می‌جنگند و شاگردان نکونام برای قهرمانی و همین می‌تواند بازی را جذاب تر از همیشه کند. بازی رفت دو تیم را استقلال با تک گل مهرداد محمدی از حریف خود برد.

خطر محرومیت برای پنج آبی‌پوش

صالح حردانی، روزبه چشمی و آرمین سهرابیان، سه بازیکن سه اخطاره استقلال هستند که اگر در بازی امروز کارت زرد بگیرند، دربی را از دست خواهند داد. 

ترکیب احتمالی استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و گوستاو بلانکو

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، الجف آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورساتو، جولیا فیگو، سعید ایران‌خواه، علیرضا خوش کفا و عثمان اندونگ

برچسب ها
کد خبر : 3236
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار